steamworks vs azzura

• ES

Ja voor ons 1e keer een aangezien er zoveel wisselende ervaringen zijn werd het ons afgeraden om op gemengde avond te gaan voor 1e keer

• FullSwingers

ES

Ja voor ons 1e keer een aangezien er zoveel wisselende ervaringen zijn werd het ons afgeraden om op gemengde avond te gaan voor 1e keer

Hangt helemaal af van hoe jullie in dagelijkse leven reageren op dingen die jullie niet bevallen zou ik zeggen. Wij hebben bloedhekel aan opdringere mannen die nee niet accepteren. Maar ik begreep juist dat Perro, eigenaar, en barkeepers veel sneller ingrijpen. Laat je niet leiden door angst maar probeer het gewoon als jullie al wel andere swingers ervaringen hebben.

Privé berichtje sturen? swingersstel Ad outlook.com Kik: JouwSecondLover
  • FullSwingers

Wij gaan trouwens voor eerste keer ook eens stellenavond uitproberen. Maar ook daar zullen stellen komen waar je op basis van persoonlijk gevoel niets mee zal hebben.

• ES

We hebben wel wat ervaring, en staan sterk in onze schoenen maar omdat het voor ons allemaal nieuw is. Is het wel de bedoeling dat het een leuke ervaring word

• FullSwingers

ES

We hebben wel wat ervaring, en staan sterk in onze schoenen maar omdat het voor ons allemaal nieuw is. Is het wel de bedoeling dat het een leuke ervaring word

Wij kiezen daar inderdaad ook voor (terwijl er al komen sinds gemengd Azzurra bestaat), leuke ervaring samen met mijn partner. Als er iets plaatsvind dat ons past kan er meer gebeuren. Fijn dat de basis stevig is! Tegenwoordig gaan we bv met camper enkel nog naar Veluwse bron omdat daar overnacht mag worden.

Post was bewerkt op 17-09-2022 16:09 door FullSwingers

• FullSwingers

SUPER AVOND gehad zonder enige lastige man! Zo kan het dus ook. Heerlijk genoten en nu gaan we na genieten ????????

• Bistell

FullSwingers

SUPER AVOND gehad zonder enige lastige man! Zo kan het dus ook. Heerlijk genoten en nu gaan we na genieten ????????

Klopt helemaal.

Wij waren er ook, was gezellig druk en nagenoeg geen handdoekjes met baarden en die paar die er liepen daar had je geen last van.

Compliment voor Perro en zijn team

• H en M

Gisteravond 1709 voor het eerst naar Sauna Azzurra geweest. Een sexsauna was voor mij en mijn bloedmooie blonde geile vrouwtje een nieuwe ervaring, we wisten niet wat te verwachten.. Wij gingen altijd naar parenclub Amouret in Maarssen doch dat heeft helaas haar deuren moeten sluiten per 1 jull.

Ik had reviews gelezen over zeer opdringerige mannen en we dachten dat er weinig paren zouden zijn in verhouding tot mannen. Dat vindt mijn vrouwtje niet erg want ze komt juist om het met meerdere mannen op een avond te doen. Tot onze verrassing waren er mega veel paren maar toch ook genoeg mannen. De ontvangst was zeer vriendelijk.We gingen na gedouched te hebben eerst jacuzzi in. De daar in aanwezige mannen waren terughoudend alsof ze niets dorsten te doen (en zo boos kijk ik niet). Daarna gingen we maar even wat drinken (mijn vrouw wat wijntjes om los te komen, ik moest het met spa rood doen ivm autorijden). Toen de bioscoopruimte in op de grote matrassen. Daar is mijn vrouw de hele avond verwend. Geen brutale mannen die zich bruut opdringen, maar tot onze verrassing eigenlijk allemaal eerst voorzichtig betasten over benen etc. totdat ze door hadden dat het mocht……… ik denk dat ze met ca. 8 mannen de daad gedaan heeft en genoten heeft. Als afsluiter heb ik haar heerlijk hard doggystyle genomen, ik was bloedgeil geworden haar de hele avond zo bezig te zien en goed doorgeneukt te worden. Wij vonden de mannen zeker niet opdringeriger of onbeschaafder dan in Amouret, integendeel, we zagen ook bij andere dames naast ons, dat een “nee” gebaar netjes werd gerespecteerd, 1x aangeven was steeds voldoende. We hebben het uitstekend naar ons zin gehad, blij verrast en gaan hier vaker terugkomen als vervanger voor Amouret. Voor mijn vrouw wat het genieten verwend te worden door meerdere mannen, ik genoot ervan  haar te zien genieten (en raak daar ook opgewonden van). We waren het samen eens dat we een hele fijne avond gehad hebben en kregen waarvoor we kwamen. Betaalbaar, schoon en beschaafde mensen.

Post was bewerkt op 18-09-2022 13:52 door H en M

• Magie

Wij waren op 17-9 in Azzurra. Gelukkig weinig echte jagers, wel waren er best wel veel mannen die aan de wandel waren.

Deze mannen zorgen dat de toko blijft draaien ze brengen meer geld in het laadje dan de koppels.

Wij bezuinigen niet op eten en drinken als we dar zijn en uiteindelijk zijn we net zoveel kwijt als een clubavondje.

We maken best wel makkelijk contact, sommige mannen zouden dat ook moeten doen, een praatje drankje.

Azzurra lijkt steeds meer op een club, met de vaste gasten merken wij wel.