steamworks vs azzura

• josh

mijn vriendin en ik willen graag een keer een steamworks of azzura bezoeken op een stellen dag 

we kan ons meer vertellen over deze twee sauna's 

op de website vinden we dat steamworks een iets modernere uitstraling heeft 

maar een website zegt natuurlijk niet alles 

en wat voor publiek kunnen we daar verwachten , zelf zijn we een slank stel van midden 40

• Levevensgenieters

josh

mijn vriendin en ik willen graag een keer een steamworks of azzura bezoeken op een stellen dag 

en wat voor publiek kunnen we daar verwachten , zelf zijn we een slank stel van midden 40

Wij gaan morgen voor het eerst naar Steamworks. We zijn al een paar keer in Beuningen geweest. Daar veel mannen alleen. Steamworks lijkt ons wat meer stijlvol.

• josh

Levevensgenieters
    josh

Wij gaan morgen voor het eerst naar Steamworks. We zijn al een paar keer in Beuningen geweest. Daar veel mannen alleen. Steamworks lijkt ons wat meer stijlvol.

wij zullen hier voorlopig nog niet naar toe gaan  , maar we zijn wel heel benieuwd hoe het is 

zijn jullie hier ondertussen al geweest , of niet 

en hoe was het ?

• ES

Wij willen als stel morgen boor het eerst naar een sex sauna. Maar staan hier zo veel tegenstrijdige berichten. Waar kunnen we nu het beste heen (zonder lastig gevallen te worden door Te opdringerige, wat we veel lezen niet goed Nederlands sprekende mannen) kan iemand ons goed advies geven.

• Butterfly63

simpel naar stellendag gaan

groetjes Butterfly
  • StiefPat

ES

Wij willen als stel morgen boor het eerst naar een sex sauna. Maar staan hier zo veel tegenstrijdige berichten. Waar kunnen we nu het beste heen (zonder lastig gevallen te worden door Te opdringerige, wat we veel lezen niet goed Nederlands sprekende mannen) kan iemand ons goed advies geven.

Zoals de vorige al schreef lekker beginnen op een stellendag.

Een wat oudere review van ons over de stellendag vind je hier https://samenswingen.nl/stellendag-azzurra-beuningen-door-stiefpat/

Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • ES

Oke bedankt, voor de reactie. Ik denk dat we vanavond nog maar een keer na veluwse bron gaan aangezien er op zaterdag niet een stellndag is. Zijn er nog meer mensen die naar veluwsebron gaan vanavond

• FullSwingers

Helaas nu niet waarschijnlijk volgend weekend. Nu dadelijk naar Azzurra na lange tijd weer eens kijken of het oo zaterdag te doen is ????

Privé berichtje sturen? swingersstel Ad outlook.com Kik: JouwSecondLover
  • FullSwingers

ES

Gewoon doen zouden wij willen zeggen! Misschien toch tot vanavond

Privé berichtje sturen? swingersstel Ad outlook.com Kik: JouwSecondLover
  • ES

Ja voor ons 1e keer een aangezien er zoveel wisselende ervaringen zijn werd het ons afgeraden om op gemengde avond te gaan voor 1e keer