Sauna javali

• Bart

Hoi allemaal,

Heeft iemand hjer ervaring met sauna javali? Ik zie wel dat er eerdere post zijn van deze sauna op dit forum maar die zijn al van een tijd terug.

Ik ben benieuwd naar jullie mening. :)

• Theo Janssen

Wij zijn er ook benieuwd naar . Nog nooit geweest. Anderen hier met ervaringen in Javali?

• C

Ook wij zijn nieuwsgierig. De website is net vernieuwd. Wij voelen wel wat voor de vrijdagmiddag/avond.

• buitensexstel

Paar jaar geleden leuke avonden gehad hier. Komende vrijdag maar weer eens kijken.

• C

Ik ben heel benieuwd. Onder andere naar het aantal stellen, aantal alleengaande mannen, leeftijden, etc. Houd je ons op de hoogte?

• rooney

Weet iemand hoe de thema avonden zijn bij javali op zaterdag…

Leuke man sportief verzorgd vind het heerlijk om dames te mogen masseren ….
  • SamenSwingen

Wij zijn in Javali geweest en hebben hier een verslag over geschreven. Je kunt het vinden op https://samenswingen.nl/getest-swingersday-erosauna-javali-heerhugowaard/

Groetjes Ray&Anita

SamenSwingen is een online blog van het swingersstel Ray en Anita. Het doel van SamenSwingen is duidelijke, niet-commerciele, informatievoorziening voor startende en gevorderde swingers. Mailen (of kopij) kan naar ray@samenswingen.nl
  • Butterfly63

wij zijn er ook geweest, en vknden het een leuke sauna/club, zonder het gevoel te hebben dat je in een gaysauna bent, wat je wel hebt bij Azzurra, met al die hokjes.

we gaan er zeker nog een keer na toe.

Groetjes BeJo

groetjes Butterfly
  • Butterfly63

hoi morgen weer lekker naar Javali, wie gaan er nog meer

groetjes Butterfly
  • stel 56

er heeft helaas een brand gewoed in de sauna schade nog onbekent 

hoop dat alles goed komt