Vrouwenpolder

• nieuwsgierig

hoi. wij zijn gelegenheidskoppel begin 50 , normaal gebouwd ; redelijk slank en sportief. welk koppeltje gaat er mee naar (naakt?)strandje vrouwenpolder, dinsdag 14/6?  (leeftijd speelt geen rol) Het wordt lekker weer , en hopelijk niet al te druk :-) m is hetero, v is bi-schierig … we willen eindelijk voor eerste keer iets nieuws beleven . respect en begrip is heel belangrijk ; niks moet, alles gewoon zn beloop laten. benieuwd naar de reactie; jullie krijgen zeker een reactie terug.

• thomas

Hey, jongeman van 21 hier, eerste naar de naaktstrand maar het lijkt me onzettend spannend/leuk. Zou graag vandaag met jullie mee gaan.

• willem

Hoi hier een man van 58 heel vaak te vinden in zeeland en vooral naaktstrand vrouwenpolder.lekker in de duinen liggen.

Vaak kom ik leuke mensen tegen ..

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK willem
  • Mrmiss

Misschien willen wij koppel van 41/43 donderdag eens het naaktstrand bezoeken. Bij leuke respectvolle mensen staan we open voor veel. Spreek ons dan gerust aan

• Michael

Na het lezen van alle berichten word ik toch erg geil. Ik ben een hetero man van 38 en ben van plan zaterdag de Zeeuwse stranden te bezoeken. Ik ben graag toeschouwer! Waar en hoe laat kan ik me melden? Groetjes Michael

Post was bewerkt op 16-06-2022 20:03 door Michael