Spa Weesp

• Nudist

Wij bezoeken vanaf einde middag SPA Weesp. Welke andere stellen treffen we daar ?

• Johan Neuken In Stoomkamer

We hebben het vandaag bezocht met mijn vrouw, dat is een leuke plek, je kunt zelfs privacy vinden in twee stoomkamers…;)

• Bi

Dat klinkt leuk Johan.

Voor herhaling vatbaar binnenkort?

Ik denk dat na Azzurra in aanstaande donderdag het niet nodig zal zijn om een ​​minite te zoeken naar seks in de gebruikelijke spa. We (2) hadden veel korte seks in de gebruikelijke spa's, maar ik kan me geen 4 mensen voorstellen daar, te riskant om door andere mensen te worden opgemerkt;)

• Bi

Maar wel een fijne manier om kennis te maken, kijken wat voor vlees we in de kuip hebben en het fijn elders voortzetten

Interessant, hoe paren te detecteren, op zoek naar seks, in de spa? Ze hebben geen shirts met ananas ;)

• Nudist

Het was zaterdag best heel spannend ! Smaakt naar meer :-). Een gebaar oid zou inderdaad heel handig zijn. Of een zin. Dan weet je iig dat je een gelijkgestemde te pakken hebt.

• Bi

Denk dat wij vanavond even gaan (geilen). Wie komen er nog meer voor spannend contact. Xxx