Playa Del Ingles

• Bikerscouple op SDC

Noname

Hoi allemaal, vanaf 1 tot 15 juni verblijven wij in de Don Diego app. van Playa Del Ingles.

We zijn 51 en 58j en hebben totaal geen swingers ervaring. Echte groentjes dus  ;-) 

Kijken en bekeken worden lijkt ons momenteel wel tof zonder meer te “moeten” doen.

Op welke plaatsen kunnen we dat het best gaan ervaren?

Ga eens een dagje naar Venus resort. Daar kan je je aanmelden voor bv de BBq. Dan beleef je ook van alles samen.

• geilstel

Wij gaan 18 mei voor 15 dagen wie weet is er een leuke geile man

strand
  • Maikel

geilstel

Ik ben helaas niet op Gran Canaria deze periode maar lijkt me wel leuk om eens kennis te maken. Kunnen jullie me toevoegen op kik? Mn naam daar is mr_bench

• Noname

Bikerscouple op SDC
    Noname

Hoi allemaal, vanaf 1 tot 15 juni verblijven wij in de Don Diego app. van Playa Del Ingles.

We zijn 51 en 58j en hebben totaal geen swingers ervaring. Echte groentjes dus  ;-) 

Kijken en bekeken worden lijkt ons momenteel wel tof zonder meer te “moeten” doen.

Op welke plaatsen kunnen we dat het best gaan ervaren?

Ga eens een dagje naar Venus resort. Daar kan je je aanmelden voor bv de BBq. Dan beleef je ook van alles samen.

Bedankt voor de tip! 

xxx

Onbekend maakt niet onbemind maar nieuwsgierig!
  • Andre

Bert

Op Gran Canaria ben ik op zoek naar stellen die zin hebben in een trio .

Ik zit op kik :beiske

Wij hebben geen kik. Beschrijf jezelf eens, en wie weet.

• Bob

Hoi hoi geilstel wij zijn op dit moment van dit bericht ook in playa del ingles. Wij zijn ook opzoek naar een leuk gezellig stel om eens gezellig een drankje mee te doen. Als het jullie leuk lijkt dan zien we graag een weer een berichtje tegemoet komen groetjes bob en kim

• Bob

Maikel
    geilstel

Ik ben helaas niet op Gran Canaria deze periode maar lijkt me wel leuk om eens kennis te maken. Kunnen jullie me toevoegen op kik? Mn naam daar is mr_bench

Hoi hoi geilstel wij zijn op dit moment van dit bericht ook in playa del ingles. Wij zijn ook opzoek naar een leuk gezellig stel om eens gezellig een drankje mee te doen. Als het jullie leuk lijkt dan zien we graag een weer een berichtje tegemoet komen groetjes bob en kim

Rapporteren Quote

• Bikerscouple op SDC

Wij hebben weer geboekt voor Playa del Ingles.

Los arcos in de volgende periodes 

22 Juni tm 8 July

27 Sept tm 6 okt 

In die periode nog leuke niet rokende hetero stellen daar aanwezig voor een borrel ergens in bv Yumbo 

Later zien we wel wat het wordt :)

• geilstel

Bob

Hebben jullie kik Bob en kim

strand
  • Bob

geilstel
    Bob

Hebben jullie kik Bob en kim

Ja zeker mijn kik is speculaaspopje