Azzurra weer open!

• Bistell

E
    Bistell
    E
    [...]

Ach als jullie er zijn zoeken we meestal ander plekje

Dat hoeft niet want wij komen niet op stellenavond.

Wat lopen jullie dan overal te zeuren? Laat ieder gewoon zijn ding doen en bemoei je er pas mee als jullie er last van hebben.

Als jij dan hetzelfde doet en gezellig naar de parenavond,lekker goedkoop , gaat dan komt het vast en zeker wel goed met jou

• Bistell

Bistell
    E
    Bistell
    [...]

Dat hoeft niet want wij komen niet op stellenavond.

Wat lopen jullie dan overal te zeuren? Laat ieder gewoon zijn ding doen en bemoei je er pas mee als jullie er last van hebben.

Als jij dan hetzelfde doet en gezellig naar de parenavond,lekker goedkoop , gaat dan komt het vast en zeker wel goed met jou.

en geef niet zo af op singles dat geeft ook aan hoe klein burgerlijk je bent.

• StiefPat

Wij gaan morgen weer eens kijken hoe het er nu is.

Zijn zeker een half jaar nergens geweest dus we zijn benieuwd.

Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • SamenSwingen

Wij gaan ook weer eens kijken en bubbelen in Azzurra. Schijnt mooi opgeknapt te zijn.

SamenSwingen is een online blog van het swingersstel Ray en Anita. Het doel van SamenSwingen is duidelijke, niet-commerciele, informatievoorziening voor startende en gevorderde swingers. Mailen (of kopij) kan naar ray@samenswingen.nl
  • B

Wij waren van plan om op de gemengde dag te komen M/V. We lezen echter dat respect en nee is nee soms ver te zoeken is bij sommige bezoekers.

Is dat inderdaad zo ? Jaren geleden is onze man er wel eens geweest maar ging daarna naar Steamworks. Voor onze dam de 1e keer en helaas voor ons die dag is Azzura de enige optie

• SamenSwingen

Wij zijn er pas geweest, hebben het leuke stel Stiefpat ontmoet. Heerlijke mensen.

Azzurra is op een gemengde dag goed te doen, de meeste mannen voelden alleen maar voorzichtig, de wat actievere mannen gewoon met een stevig: no thank you weggestuurd. Ook niet meer terug gezien. Maar dat komt mss omdat ik wat breed ben.

SamenSwingen is een online blog van het swingersstel Ray en Anita. Het doel van SamenSwingen is duidelijke, niet-commerciele, informatievoorziening voor startende en gevorderde swingers. Mailen (of kopij) kan naar ray@samenswingen.nl
  • frank

B

Wij waren van plan om op de gemengde dag te komen M/V. We lezen echter dat respect en nee is nee soms ver te zoeken is bij sommige bezoekers.

Is dat inderdaad zo ? Jaren geleden is onze man er wel eens geweest maar ging daarna naar Steamworks. Voor onze dam de 1e keer en helaas voor ons die dag is Azzura de enige optie

Ik was er vlak na heropening, opende ook deze discussielijst, en ben er vaker geweest. Het kan echt fantastisch zijn. Zo ook laatst. En ja, het kan ook minder zijn. Nog net niet rennende rukkertjes die uit zijn op een goedkope wip. Niet eens in de gaten hebbend dat er kennelijk ook nog een man bij de vrouw aanwezig is die misschien ook wel ergens in voor is… Steamworks ben ik nog nooit geweest. Staat wel op mijn lijstje. En voor alle hyperreagerende stellen hier, want die zijn er ook, ik ben geen alleenstaand rukkertje. Wel een man met bi-gevoelens waarvoor dit soort gelegenheden super zijn. Respect staat voorop, beide kanten op!

• SamenSwingen

@B probeer dan de stellendag in Azzurra, elke donderdag. Geen singles (m/v).

Maar wel mannen van een stel, en ik kan je vertellen dat die nog veel erger kunnen zijn dan de onbehoorlijkste single. Dus het is maar net wat het doel van diegene is en hoe opportunistich het gedrag is. (en mijn reactie daar op haha)