Geestmerambacht

• buitensexstel

Maandag of dinsdag nog even lekker genieten nu het nog kan. Heerlijk zonnen en geilen bij het Geestmerambacht bij Alkmaar. Afgelopen dinsdag lekker laten pijpen door mooie geile dame. Lekker in haar mondje mogen klaarkomen. Voor herhaling.

• Martijn

Dat klinkt goed,ik ga daar vandaag waarschijnlijk naar toe want ik heb daar deze maand een stel ook heerlijk met elkaar bezig gezien,vingeren en hij werd door haar lekker afgetrokken 

hopelijk zijn ze er weer

• Stel197572

Waar preciés eigenlijk? naaktstrandje? Of bij de parkeerplaats? Anders stukje?

Las dat er a.d. noordkant juist weer veel gays waren.

• buitensexstel

Bij het naaktstrandje. Tussen de bomen in de schaduw gebeurt vaak wat. Aan het einde van de dag ook. Vooral lekker als er wat stellen of vrouwen alleen zijn. Misschien vanmiddag nog even

• DAW

Omdat dit te dichtbij huis is kom ik er niet zo vaak.Deze zomer wel een paar keer geweest. Naast wat homo's zie ik hier niet veel gebeuren. Zeker geen stellen gezien die acief waren.

we love the sun; KIK Sjaaknudist
    SDC DDD331
  • buitensexstel

Nou afgelopen jaar heerlijk genoten. Was een geil gewillige vrouw op leeftijd. Daar leuke tijd mee gehad. Je moet het/haar inderdaad treffen. Toen zij er niet was en ik erg geil heb ik me laten pijpen door een man in een tentje. Die dat ook heel lekker deed. Voorkeur gaat overigens altijd uit naar vrouw. Op leeftijd vind ik ook super geil. Net als die Vlaamse in Oranjezon Zeeland. Supergeil en wil graag en vaak. Man geniet mee. Dus over 3 werken met Hemelvaart gaan we bij mooi weer daar heen. Zin in!!

• K

Klinkt goed moet er ook nodig weer heen….geile avonturen daar beleefd

Man alleen dol op buitenspelen
  • willem

was het weekend 1 stel in de duine van vrouwenpolder . ze luste er wl pap van .. Haar man deed niet mee. . er waren ook weing mannen .

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK willem
  • nieuwsgierig

benieuwd , wij gaan naar vrouwenpolder op 14/6 , niet echt bekend met de plekjes in de duinen of aan het strand waar we kunnen bekeken worden en/of kunnen kijken ; tips ?

• buitensexstel

Zeker tips. Bij Aloha strandtent naar links. Ff voorbij de eerste duinen. Op meter of 300 achter de eerste rij duinen. Je ziet de parasolletje. Mooie ervaringen daar gehad. En mannen alleen, blijf op gepaste afstand!! Je wordt wel betrokken als je bevalt.