Azzurra en Corona

• frank

Azzurra is weer open. Maar als je Coronaregels leest waar ze aan moeten voldoen, lees je de ingredienten voor een faillisement….

• Bistell

Wij komen er ook wel eens maar als je inderdaad de regels leest dan is er niet veel mogelijk en kin je dus veel beter lekker thuis blijven.

Daarbij hebben wij ook weinig/geen vetrouwen dat bezoekers zich aan de regels houden of dat dit goed gecontroleerd word.

Super vervelend maar als we gezond willen blijven is een bezoek aan de sauna of parenclubs toch niet verstandig.

We willen er met zijn allen zo snel mogelijk vanaf dan moeten nog maar even doorbijten dan is het straks weer reuze spannend en leuk

• Marcel

Ik kwam er vroeger vaak.

Is iemand er al geweest na de heropening? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Zelf heb ik er een hard hoofd in dat dit gaat werken. Ook het gebrek aan reserveren vind ik wat minder. Sta je straks voor de deur en is het vol. Sommige mensen komen van ver.

• FullSwingers

Bistell

Wij komen er ook wel eens maar als je inderdaad de regels leest dan is er niet veel mogelijk en kin je dus veel beter lekker thuis blijven.

Daarbij hebben wij ook weinig/geen vetrouwen dat bezoekers zich aan de regels houden of dat dit goed gecontroleerd word.

Super vervelend maar als we gezond willen blijven is een bezoek aan de sauna of parenclubs toch niet verstandig.

We willen er met zijn allen zo snel mogelijk vanaf dan moeten nog maar even doorbijten dan is het straks weer reuze spannend en leuk

Eens, maar schat de kans dat we onze strippenkaart nog kunnen gebruiken laag in

Privé berichtje sturen? swingersstel Ad outlook.com Kik: JouwSecondLover
  • geilstel

Hopen toch wel dat we de strippenkaart nog kunnen gebruiken is een stripje af maar hopen tuurlijk dat zij het vol houden in deze klote tijd

strand