Callantsoog / st. Maartenszee 1ste week september

• Jan en Janneke

Hallo allemaal, Af en toe komen wij hier op het forum kijken.

We gaan in de eerste week september weer naar o.a. Callantsoog, hopelijk hebben we mooi weer, dan liggen we dus op het naaktstrand net voorbij paal 14.  Als er meer stellen zijn dan kan het gezellig worden. Mijn vriendin is wat terughoudend om te beginnen, maar gaat wel gezellig mee doen. Ook is het altijd gezellig om met een leuk stel een kop koffie of glas wijn te drinken in de strandtent.

Voor jullie allemaal, blijf gezond en geniet van het leven!

• Jan en Janneke

Leuke week gehad, er lag op de heetste dag een stel iets verderop, hij zag niets, zij zag dat ik mijn vriendin heerlijk klaar vingerde.

Toen ze later weg gingen, wuifde ze nog even naar mij, achter de rug van haar partner.

• Jan en Janneke

Ook dit jaar weer zelfde tijd en locatie  :)  Laatste paar dagen augustus begin september.

Het is al leuk als een gezellig stel (MBO/HBO niveau) glas wijn met ons wil drinken.

We zijn beiden 60+   :)  Bij mooi weer liggen we ergens bij paal 14?  linksaf vanaf Callantsoog richting St Maartenszee.

Hebben geen ervaring in swingerswereld maar wie weet….We staan open voor gezelligheid en leuk gesprek.

Voor iedereen: Blijf gezond en geniet van het leven, elke dag weer!

• buitensexstel

Hoi Janneke en Jan

klinkt goed. Wij gaan vandaag voor een paar dagen naar Vrouwenpolder. Nog ff lekker genieten van ….. elkaar en de zon. Wellicht komen we elkaar tegen eind augustus.

geniet in elk geval ????

• Joiner

Hi Jan en Janneke,

Dit jaar weer van de partij? Ik ga ook regelmatig naar het naaktstrand en een lekker wijntje doen is altijd goed! Gr Henk