vandaag 30-5 Bussloo

• leukstel

Welke stellen gaan er vandaag nog meer naar het naaktstrand van Bussloo.

En houden er evt van om te kijken en bekeken te worden?

• Samen

Hai, toen jullie dit schreven lagen wij al een uurtje op het strandje en hebben heerlijk genoten van het mooie weer. Wij vinden het zeker leuk om te kijken en bekeken te worden maar dan ook alleen door stellen (geen enkele mannen). Waar lagen jullie ergens?

Wijlekkersamen Ad gmail
  • leukstel

Samen

Hai, toen jullie dit schreven lagen wij al een uurtje op het

strandje en hebben heerlijk genoten van het mooie weer. Wij vinden het zeker leuk om te kijken en bekeken te worden maar dan ook alleen door stellen (geen enkele mannen). Waar lagen jullie ergens?

Wij lagen in die hoek bij de rietkraag ( op handdoeken)

• Borgies

Samen

Hai, toen jullie dit schreven lagen wij al een uurtje op het strandje en hebben heerlijk genoten van het mooie weer. Wij vinden het zeker leuk om te kijken en bekeken te worden maar dan ook alleen door stellen (geen enkele mannen). Waar lagen jullie ergens?

Hoihoi, wij komen er al een paar jaar niet meer vanwege de trekmajoortjes. Maar hoe hebben jullie het ervaren, nog steeds last? Of valt het mee. Er is destijds zelfs een telefoonnummer bij de ingang gezet zodat je dat kon bellen als er trekmajoortjes of ruksoldaten waren. Hebben we ook een paar keer gedaan toen, maar geen enkel effect. Niemand gezien die kwam kijken of er iets aan deed. AKn me nog herinneren dat we werden uitgelachen toen we in de auto stapten , door een boertje op een brommer , echt met zo'n blik van :' je wil toch in je blootje , dan mag ik ook kijken als ik dat wil en ik mag overal zitten en liggen'

• Samen

leukstel
    Samen

Hai, toen jullie dit schreven lagen wij al een uurtje op het

strandje en hebben heerlijk genoten van het mooie weer. Wij vinden het zeker leuk om te kijken en bekeken te worden maar dan ook alleen door stellen (geen enkele mannen). Waar lagen jullie ergens?

Wij lagen in die hoek bij de rietkraag ( op handdoeken)

Daar hebben we niet kunnen kijken, lagen veel verder op het midden van het veld.

Wijlekkersamen Ad gmail