Naaktstrand bij Ewijk

• Leuk stel

Gaan er zaterdag 20-8 eind vd middag en avond nog stellen naar Ewijk om te kijken of heerlijk bekeken te worden

Post was bewerkt op 16-08-2022 11:33 door Leuk stel

• Jakkie

Leuk stel

Gaan er zaterdag 20-8 eind vd middag en avond nog stellen naar Ewijk om te kijken of heerlijk bekeken te worden

Een uur of 17 ?

Ik ben een man alleen en kijk graag naar stellen, en dan weet je het nooit????

• Leuk stel

Wij waren er afgelopen zondag voor het eerst leuke dag gehad en heerlijk genoten van een stel ook 1 man maar dat is niet ons ding..op afstand geen probleem ….

• Jakkie

Leuk stel

Wij waren er afgelopen zondag voor het eerst leuke dag gehad en heerlijk genoten van een stel ook 1 man maar dat is niet ons ding..op afstand geen probleem ….

Lekker toch Dat jullie genoten hebben.

Als ik ga hou ik gepaste afstand en kijk graag naar een geil stel/spel

• Leuk stel

Dat is helemaal goed!!

Maar waar is daar de meeste actie wij zijn over het bruggetje de 1e 2 stranden links geweest maar we lezen dat er verderop ook meer te doen is?

• Jakkie

Leuk stel

Dat is helemaal goed!!

Maar waar is daar de meeste actie wij zijn over het bruggetje de 1e 2 stranden links geweest maar we lezen dat er verderop ook meer te doen is?

Waar precies de meeste actie is weet ik ook niet precies, gisteren was er niet veel. En dat was voor mij de eerste x daar.

Je kan natuurlijk eerst bovenlangs lopen en kijken hoe of wat

• stel 67

Wij gaan vandaag ook naar Andelst,begin middag, na bruggetje op 1e/2e strand bij 2 e krib

• Bistell

stel 6367

Wij gaan vandaag ook naar Andelst,begin middag, na bruggetje op 1e/2e strand bij 2 e krib

Veel plezier

• Leuk stel

Wij gaan eind vd middag hoe zijn jullie evt te herkennen ?

Wij hebben rode parasol bij ons

• stel 67

Leuk stel

Wij gaan eind vd middag hoe zijn jullie evt te herkennen ?

Wij hebben rode parasol bij ons

Je kan ons zo herkennen 2 blauwe handdoeken zijn enige stel dat er is