Bussloo

• stel 67

Samen
    stel 6367
    Stel twente
    [...]

wij zijn zondag ook nog geweest tot rond 16:00 toen werd het wel erg fris, met tentje was zelfs af en toe te warm. Het was lekker rustig ruimte genoeg om leuke dingen te doen

Wijlagen tegen de bosrand met een tentje en dat was heel goed te doen

Wij lagen aan het water, geen tentje gezien bij bosrand . Wel een tent die in de rietkraag ,bijna ging staan en en banana beach windscherm achter ons, dit stel was ook leuk bezig,

• Samen

stel 6367
    Samen
    stel 6367
    [...]

wij zijn zondag ook nog geweest tot rond 16:00 toen werd het wel erg fris, met tentje was zelfs af en toe te warm. Het was lekker rustig ruimte genoeg om leuke dingen te doen

Wijlagen tegen de bosrand met een tentje en dat was heel goed te doen

Wij lagen aan het water, geen tentje gezien bij bosrand . Wel een tent die in de rietkraag ,bijna ging staan en en banana beach windscherm achter ons, dit stel was ook leuk bezig,

In de rietkraag inderdaad een groen tentje gezien en en ook wel aan het water. Wij zijn juist meer tegen de bosrand gaan liggen ivm de wind. Het was daar goed te doen.

Wijlekkersamen Ad gmail
  • stel 67

Hemelvaartsdag wordt schitterend weer, zullen zeker weer op bussloo zijn te vinden, em maybe ook wel eerder en dan dan eind van de middag of begin avond. Nog meer mensen aankomende dagen. Heren alleen ( zgn Potloodventers) zijn er al genoeg en daar hebben we echt niets mee.

• Samen

stel 6367

Hemelvaartsdag wordt schitterend weer, zullen zeker weer op bussloo zijn te vinden, em maybe ook wel eerder en dan dan eind van de middag of begin avond. Nog meer mensen aankomende dagen. Heren alleen ( zgn Potloodventers) zijn er al genoeg en daar hebben we echt niets mee.

Wij zullen bij mooi weer ook zeker op het strand zijn, heerlijk genieten

Wijlekkersamen Ad gmail
  • Vandaag heerlijk weer dus naar Busloo. Komen er nog lekkere stellen die wat meer willen met een lieve bi-man? Andere bi-mannen?

• E

Kom regelmatig op busloo

Helaas Als hetro man Alleen niet veel actie 

Ik kijk graag toe 

Indien uitgenodigt help ik wel een hand je haar te verwennen

• JeHen

E

Kom regelmatig op busloo

Ik kijk graag toe 

Je komt toch ook naar de grote trekmajoordag die wij organiseren?

• E

JeHen
    E

Kom regelmatig op busloo

Ik kijk graag toe 

ALS IK WORDT UITGENODIGD

Als je die aan dacht niet wil neem ik aan dat je ook niet contact zoekt met mij

MAAR GELUKKIG HEBBEN DE STELLEN HET ALLEEN RECHT OP HET STRAND

• J en A

E
    JeHen
    E

Kom regelmatig op busloo

Ik kijk graag toe 

ALS IK WORDT UITGENODIGD

Stellen die graag bekeken worden zet een vlaggetje in het gras of aan hun parasol.  Zo verkom je overlast voor mensen die het vervelend vinden.

• JeHen

J en A
    E
    JeHen
    [...]

ALS IK WORDT UITGENODIGD

Stellen die graag bekeken worden zet een vlaggetje in het gras of aan hun parasol.  Zo verkom je overlast voor mensen die het vervelend vinden.

Top idee van dat vlaggetje! Bedenk dan ook even hoe het vlaggetje er uit moet gaan zien, anders gaan ze ook de argeloze families lastigvallen waarvan de kids een leuk vlaggetje hebben neergezet…

Maar ik zie het al gebeuren; légers ruksoldaatjes die langs elk badlaken struinen op zoek naar vlaggetjes…