Cockring

  • Bi

    Ik vind het zo mooi staan en zou het zo graag willen, maar ben bang dat ik hem niet af kan krijgen.

  • Ronalt

    Ik ben al jaren enthousiast drager van cockringen. Ook op het naaktstrand. Ik heb geen behoefte om te provoceren, dus daarom alleen op de stillere plaatsen op het strand. Reden? Het voelt heerlijk!! Onbegrijpelijk dat niet meer mannen dit eens proberen. Maar weet je wel te gedragen!

    Langdurig dragen is geen probleem. Maar je moet goed weten wat de juiste maat is. Ik draag diverse metalen ringen in verschillende variaties. Om penis, en om de ballen. En niet alleen het samenknijpen van penis en ballen is aangenaam. Ook gewicht is heerlijk. 

    Heerlijk om bloot te zijn, van de warme zon en het koele water te genieten, en te genieten van het heerlijke gevoel van je cockring.

  • Butterfly63

    hoi 

    hoe weet je of je de goede maat heb?

    passen in een sexshop?

    groetjes Butterfly
  • Ronalt

    Nee, passen in een sexshop is geen optie. Bestel/koop eens een paar goedkopere ringen. Meestel is de maat 45 of 50 mm doorsnede.

  • willem

    Ronalt

    Ik ben al jaren enthousiast drager van cockringen. Ook op het naaktstrand. Ik heb geen behoefte om te provoceren, dus daarom alleen op de stillere plaatsen op het strand. Reden? Het voelt heerlijk!! Onbegrijpelijk dat niet meer mannen dit eens proberen. Maar weet je wel te gedragen!

    Langdurig dragen is geen probleem. Maar je moet goed weten wat de juiste maat is. Ik draag diverse metalen ringen in verschillende variaties. Om penis, en om de ballen. En niet alleen het samenknijpen van penis en ballen is aangenaam. Ook gewicht is heerlijk. 

    Heerlijk om bloot te zijn, van de warme zon en het koele water te genieten, en te genieten van het heerlijke gevoel van je cockring.

    Ik ken het gevoel

    genieten en nog eens genieten . op een nette manier
  • brabos

    ik ben ook een fan van cockringen

  • bi nudist

    Draag hem ook op het naaktstrand alleen positieve reacties gehad.

    Hier sjef een 100% eerlijke man uit Den Bosch die zijn afspraken na komt .Mocht je ook eens echt eens iets meer willen mail sjefvb2405@hotmail.com
    KIK jefffff960
  • Ronalt

    Plekken waar gezinnen naakt recreëren vind ik niet geschikt. Gelukkig zijn er heel veel plekken waar het rustiger is, of waar liefhebbers komen, en waar je wél kan genieten van het dragen van een cockring.

    Mijn vrouw vindt het soms leuk, maar niet altijd. Helaas. Maar deze zomer genieten we er wel van.