Cockring

  • sletje

    Jaarlijks zijn mijn man en ik enkele weken te vinden op naturistencamping El Templo del Sol in Spanje. Een paradijs voor naakte zon aanbidders. Wat elk jaar opnieuw opvalt is het feit dat er toch geregeld mannen rondlopen op de camping of het strand met een cockring rond hun pik en ballen. Nu weten wij echt wel wat een cockring is en doet (mijn man gebruikt ze graag tijdens onze heerlijke sex), maar waarom lopen mannen ermee rond? Is het onzekerheid(door cockring wordt de pik wat groter, stoer, een of andere code?

    Pas op, het stoort ons niet hoor maar vragen het ons wel af.

  • S

    Het zal wel zijn voor de grootte :-)

    Maar het is toch niet goed voor de bloedvaten als je er te lang mee loopt?

  • A en B

    sletje

    Jaarlijks zijn mijn man en ik enkele weken te vinden op naturistencamping El Templo del Sol in Spanje. Een paradijs voor naakte zon aanbidders. Wat elk jaar opnieuw opvalt is het feit dat er toch geregeld mannen rondlopen op de camping of het strand met een cockring rond hun pik en ballen. Nu weten wij echt wel wat een cockring is en doet (mijn man gebruikt ze graag tijdens onze heerlijke sex), maar waarom lopen mannen ermee rond? Is het onzekerheid(door cockring wordt de pik wat groter, stoer, een of andere code?

    Pas op, het stoort ons niet hoor maar vragen het ons wel af.

    Ik denk dat je als man mèt cockring meer (vaak stille) aandacht voor jezelf genereerd. Bovendien geef je als cockringdrager mijns inziens ook duidelijk het signaal af: ‘ik sat open voor méér dan alleen nudisme/naturisme’.

    respect naar iedereen. Kik: dokterbobbie
  • sletje

    Beste A, W en B, dank voor deze reactie. Natuurlijk trekt het dragen van een cockring aandacht. Zeker wanneer je deze draagt op een naturistencamping/naaktstrand. In de swingerswereld en parenclubs wordt hier niet vreemd van opgekeken.

    Vandaar ook mijn vraag. En ja, ook op deze camping zijn meer mogelijkheden wanneer je dit wilt. Misschien willen deze personen inderdaad een statement afgeven door het dragen van zo'n cockring

  • brabos

    het is ook wel mooi een penis met cockring

  • Martijn

    Ik draag graag verschillende bij gelegenheid. Maar niet tijdens naturisme. Lijkt me ook niet fijn alles zwelt dan zo op en gaat op den duur irriteren. Maar tijdens leuke avondjes gebruik ik ze graag. Ook combinaties met gewichtjes

  • willem

    lekker een cockring om . Ik zelfs op het naakstrand . Er zijn dames die er aan willen voelen dan .

    genieten en nog eens genieten . op een nette manier
  • brabos

    ik heb hem vaak om

    staat leuk voelt lekker en ze vind het best geil

  • DAW

    Zelfde geldt voor mijn frenum pericing. Op het naaktstrand en in de sauna drag ik het graag. Het voelt goed, en ja de aandacht is ook leuk. We gaan (helaas) niet naar naaktcampings maar daar zou ik het ook dragen denk ik.

    we love the sun; KIK Sjaaknudist
    SDC DDD331
  • brabos

    hij zit weer lekker