Welke paren/swingers club voor de eerste keer?

  • DAW

    Hallo Ervaren Swingers,

    We hebben de knoop doorgehakt: we gaan een weekend weg, nemen een hotel en gaan naar een club samen. We komen uit NH Noord, en we gaan het liefst niet in de buurt. Dit ivm herkenning. Maakt mij niet uit maar mijn vrouw is daar anders in. Ze heeft het idee dat het vaak wat smoezelig is, ik heb er inmiddels een paar in de buurt bezocht en ik vind het juist niet. Heerlijke sfeer. Wie weet een mooie club, een goede plek voor paren die voor het eerst gaan en die mooi en netjes is? Liefst bij een leuke stad, maken we er een leuk weekend van. Alvast bedankt!

    we love the sun; KIK Sjaaknudist
    SDC DDD331
  • Ha

    Daan

    Hallo Ervaren Swingers,

    We hebben de knoop doorgehakt: we gaan een weekend weg, nemen een hotel en gaan naar een club samen. We komen uit NH Noord, en we gaan het liefst niet in de buurt. Dit ivm herkenning. Maakt mij niet uit maar mijn vrouw is daar anders in. Ze heeft het idee dat het vaak wat smoezelig is, ik heb er inmiddels een paar in de buurt bezocht en ik vind het juist niet. Heerlijke sfeer. Wie weet een mooie club, een goede plek voor paren die voor het eerst gaan en die mooi en netjes is? Liefst bij een leuke stad, maken we er een leuk weekend van. Alvast bedankt!

    PartyPlayers in Lelystad is een hele leuke club. Als je voor de eerste keer komt, kan je vragen om een rondleiding. Kijk maar eens op hun site en op hun Gastenboek. Daar krijg je een eerste indruk van hoe het daar is.

  • DAW

    Dank je Ha ik ga even checken.

    we love the sun; KIK Sjaaknudist
    SDC DDD331
  • Bikerscouple op SDC

    Daan,

    Wij gaan het liefst naar Fata Morgana

    Gemoedelijke sfeer zonder geile rukkende mannetjes naast en en alleen toegangkelijk voor paren.

    Een gemoedelijke en gezellige club waar je als beginner je al snel op je plaats voelt.

    Zonder sex een dag/avond ontspannen kan daar ook. De prijzen zijn aangenaam. Een dagje uit met z;n tweeen in de stad

    ben je duurder uit t.o.v een parenclub.

    Op deze pagina kan je wat tekst en uitleg vinden voor beginners.

    Su6

  • Manny

    Ik zou, voor haar, willen adviseren om voor de eerste keer een club te bezoeken die alleen toegankelijk is voor paren. Dan heeft zij tenminste een indruk hoe het écht is ipv een polonaise achter haar aan bij elke stap die er gedaan wordt. Fata Morgana is wel een aanrader en een toegankelijke club.

    Kik: PintoNH
  • Bikerscouple op SDC

    Manny

    Ik zou, voor haar, willen adviseren om voor de eerste keer een club te bezoeken die alleen toegankelijk is voor paren. Dan heeft zij tenminste een indruk hoe het écht is ipv een polonaise achter haar aan bij elke stap die er gedaan wordt. Fata Morgana is wel een aanrader en een toegankelijke club.

    EENS !!!