Laten weten hoe het was!

• DAW

Er staan veel oproepen/mededlingen op dit heerlijke forum waarin staat waar mensen heen gaan. Maar je leest niet terug hoe het was. Het lijkt ons leuk om dit in dit topic te zetten. Waar waren jullie, had je vantevoren afgesproken, ben je iemand tegengekomen, was het stourt/spannend? De 23e gaan wij naa Spa Weesp, en ik zal erna verslag uitbrengen.

we love the sun; KIK Sjaaknudist
    SDC DDD331
  • DAW

DIt onderwerp leeft nog niet echt….kom op mede forum leden, deel je (sauna) momenten! En geef tips, leuk voor ons allemaal.

SDC DDD331
  • geilstel

Je heb wel een mooie pik daan

strand
  • DAW

geilstel

Je heb wel een mooie pik daan

Dank je wel. Hij is het liefst in de buitenlucht haha! Jullie zien er ook zalig uit!

SDC DDD331
  • DAW

Ok Dank je Leen! Ik ga het opzoeken

SDC DDD331
  • Henk

Sauna Beerendonck was ook super.

Heerlijk in het zoutwaterbad, vooral in de avond, mogelijkheden genoeg.

• DAW

Bamboesauna was idd een goede tip! Daar even wat kunnen spelen met elkaar. Verder was er veel controle donderdag. Stelletjes die elkaar ook maar even zoenden werden aangesproken ook toen het al donker was. Wel de hele dag met mijn piercing in mijn piemel rondgelopen, veel bekijks gehad haha! Dat vind ik wel leuk. Helaas was de badjas van mijn vrouw verdwenen en zijn we toen maar naar huis gegaan. Lekker van elkaar genoten, heus wel even elkaar ‘gevoeld’ zo nu en dan maar verder niet veel spannends te doen.

SDC DDD331
  • V/M89

Wij zijn een week of 3 terug op zaterdag naar Zwaluwhoeve geweest. Saampjes een heerlijk geile middag/avond beleefd. In de kleine saunaatjes met ze twee elkaar al heerlijk verwend. Met als afsluiting in het zwembad heerlijk intiem geweest. En naar ons idee deden de 7stellen die ook aan de rand van het bad hingen niet anders haha. Super geil

• J en A

V/M89

Wij zijn een week of 3 terug op zaterdag naar Zwaluwhoeve geweest. Saampjes een heerlijk geile middag/avond beleefd. In de kleine saunaatjes met ze twee elkaar al heerlijk verwend. Met als afsluiting in het zwembad heerlijk intiem geweest. En naar ons idee deden de 7stellen die ook aan de rand van het bad hingen niet anders haha. Super geil

Dat zou best een kunnen