Veluwse Bron of Spa Weesp voor wat spanning?

• Manny

Nee niet gezien… ook pas tegen 18:00 binnen hoor! Jullie zaten toch niet om een aansteker verlegen hè?

Kik: PintoNH
  • DAW

Manny

Nee niet gezien… ook pas tegen 18:00 binnen hoor! Jullie zaten toch niet om een aansteker verlegen hè?

Nee haha wij niet!

we love the sun; KIK Sjaaknudist
    SDC DDD331
  • Archie

Morgen 1 februari gaan we (vr 33 niet te missen 80 J en man 62) naar de VB.

We vinden het heerlijk om de randjes op te zoeken. Samen in ieder geval wel. Wie weet… nog anderen ook?

Kik:heerlijkemassage999

• Sam

20 oktober wil ik met mijn vrouw (44/46)naar de Sauna. We zijn op zoek naar avontuur. Mijn vrouw is licht bi-sexueel en zou graag wat fysieke aandacht van een leuke vrouw willen hebben. Verder zijn we exhibitionistisch aangelegd en vinden het opwindend om te kijken en bekeken te worden. Waar in Nederland zijn we aan het beste adres? Dank je wel voor de tips alvast!

• zomerstel

Sam

20 oktober wil ik met mijn vrouw (44/46)naar de Sauna. We zijn op zoek naar avontuur. Mijn vrouw is licht bi-sexueel en zou graag wat fysieke aandacht van een leuke vrouw willen hebben. Verder zijn we exhibitionistisch aangelegd en vinden het opwindend om te kijken en bekeken te worden. Waar in Nederland zijn we aan het beste adres? Dank je wel voor de tips alvast!

Goed plan :-)

En al leuke tips?

ondeugend stel.
  • Gerard

Wij willen dit weekend naar Veluwse bron en lijkt ons supergeleiding bekeken te worden , welk stel durft? Wij 50 ers