Veluwse Bron of Spa Weesp voor wat spanning?

• DAW

Begin volgende maand gaan we weer even lekker ontspannen, met een beetje spanning hopen we. We hebben een vrije toegang voor Veluwse Bron of Spa Weesp. De eerste kennen we maar is lang geleden. Weesp is ons onbekend.

In welke sauna kun je wat makkelijker ‘van ekaar genieten’ en andere gelijkgestemden ontmoeten??

Alvast bedank!

we love the sun; KIK Sjaaknudist
    SDC DDD331
  • Annemijn

Hoi,

Ik ga zaterdag 1 februari met 2 vriendinnen naar VB en het lijkt me spannend om te gluren en begluurd te worden. Wie is er dan ook?

Gr. Annemijn

• Samen

Annemijn

Hoi,

Ik ga zaterdag 1 februari met 2 vriendinnen naar VB en het lijkt me spannend om te gluren en begluurd te worden. Wie is er dan ook?

Gr. Annemijn

Dat klinkt gezellig, weten die twee vriendinnen daar ook van en hebben ze misschien hetzelfde idee?

Wij stel zijn sauna gangers maar vinden het toch altijd moeilijk om in een reguliere sauna hints te geven en/of te ontvangen (wie heeft dezelde gelijkgestemde gedachtes).

Wijlekkersamen Ad gmail
  • DAW

We gaan naar Spa Weesp, vanaf begin van de middag tot laat. Lekker vroeg donker! Het is de 23e geworden.

Veel plezier in VB Annemijn. Signalen zijn de ene keer wat opzichtiger dan de ander. In het bubbelbad merk je vaak snel genoeg of er interesse is. Dicht tegen elkaar zitten, voeten tegen elkaar. Het is vaker niet dan wel in de sauna maar wat spaning is altijd wel leuk.

SDC DDD331
  • leukstel

Hallo Annemijn,

Wij willen dan ook gaan, vanaf hoe laat

en tot hoe laat zijn jullie er dan?

Gr. Annemijn

• DAW

Leen

wij gaan dinsdag as. naar Weesp… mmmm

Veel plezier laat maar weten hoe het was!

SDC DDD331
  • DAW

Nog iemand in Weesp morgen??

SDC DDD331
  • NenL

veluwse bron zaterdag, wie ook ?

• Manny

Vandaag in Weesp heerlijk relaxen!

Kik: PintoNH
  • DAW

Wij waren om 19 uur weg (badjas weg…). Ik heb de hele dag mijn penispiercing ingehad misschien heb je het gezien :-)

SDC DDD331