Hotel met sauna Ellecom hotel Avegoor

• Fitguy

Hi wij stel v26 m32, gaan 1 november naar hotel Landgoed Avegoor in Ellecom. Welk stel of man vind het spannend om ook naar dit hotel te gaan. Wie weet zie je ons 1 nov in de avond in de bar, zwembad of sauna van het hotel.

• Bistel

Hahahahs

Bistel
  • Fitguy

Hi bistel, bedankt voor het lachen

• Bistel

Fitguy

Hi bistel, bedankt voor het lachen

Bedankt kan het niet laten om soms te reageren op dit soort kansloze oproepen van een man alleen die denkt een stel te zijn.

Maar succes met je zoektocht en duidelijke ontmoetingsplaats

Bistel
  • Fitguy

Bistel, ik weet niet waarom jullie altijd bij iedereen negatieve reacties plaatsen. Wij vinden het jammer dat jullie zonder enige kennis over ons dit soort berichten plaatsen. Wij zouden het spannend vinden als wij een man of stel ontmoeten die ook van spannende dingen houdt en ook dezelfde dag aanwezig is in het hotel. Een tip die wij bistel(man alleen) willen geven is eerst vragen en onderzoeken dan pas oordelen.

• Bikerscouple op SDC

Fitguy

Bistel, ik weet niet waarom jullie altijd bij iedereen negatieve reacties plaatsen. Wij vinden het jammer dat jullie zonder enige kennis over ons dit soort berichten plaatsen. Wij zouden het spannend vinden als wij een man of stel ontmoeten die ook van spannende dingen houdt en ook dezelfde dag aanwezig is in het hotel. Een tip die wij bistel(man alleen) willen geven is eerst vragen en onderzoeken dan pas oordelen.

Hahahahahaha 

Ja Bistel, heel herkenbaar    hahahahaha

• A en B

Hoi Fitguy, trek je niets aan van de reacties van bistel en bikerkoppel. Dat zijn waarschijnlijk uiterst gefrustreerde Hollanders die over iedereen en alles hun (VOOR)oordeel altijd direct klaar hebben. Zelf hebben die gasten ook nog nooit bewezen dat ze een ‘stel’ of ‘paar’ of man en vrouw samen zijn.

Overigens, als je open staat voor communicatie via kik kan je eenvoudigweg je kiknaam hier in je profiel vermelden. Dan maak je anderen, mochten die geïnteresseerd zijn,  het wat makkelijker jou/jullie te vinden. Kijk maar bij mijn ondertekening hoe ik (man van stel v/m) dat heb gedaan.

Succes! Groeten van Bob

respect naar iedereen. Kik: dokterbobbie
  • Bistel

W en B

Hoi Fitguy, trek je niets aan van de reacties van bistel en bikerkoppel. Dat zijn waarschijnlijk uiterst gefrustreerde Hollanders die over iedereen en alles hun (VOOR)oordeel altijd direct klaar hebben. Zelf hebben die gasten ook nog nooit bewezen dat ze een ‘stel’ of ‘paar’ of man en vrouw samen zijn.

Overigens, als je open staat voor communicatie via kik kan je eenvoudigweg je kiknaam hier in je profiel vermelden. Dan maak je anderen, mochten die geïnteresseerd zijn,  het wat makkelijker jou/jullie te vinden. Kijk maar bij mijn ondertekening hoe ik (man van stel v/m) dat heb gedaan.

Succes! Groeten van Bob

Goed bericht.

Zeker erg betrouwbaar met een foto van een man alleen, adres ziet er ook goed uit geeft echt vertrouwen zo'n dokters naam en ondertekend door de man alleen.

En maar zeuren over anderen.

Bistel