Maspalomas 19/10

• buitensexstel

Ontdekkend
    Vivian

Wij ook dan weekje. Hoe oud zijn jullie?

Wij zijn bejaarden v60 m64 :)))

Dat vinden wij ook wel een lekkere leeftijd hoor

• Stel

buitensexstel

Wij 50!

Ook te oud :-)) lolll

• buitensexstel

Ontdekkend
    buitensexstel

Wij 50!

Voor jullie toch niet

• Vivian

Hmm als iemand reageert we zijn bejaarden dan reageer ik met jammer wij zijn veertigers. Leeftijd speelt voor mij zeker een rol. Mag ik eerlijk in zijn toch? Jammer dat daar zo kritisch op gereageerd word. Ik vind 20tigers ook niets…sorry als ik iemand beledigd heb. Niet mijn bedoeling. X en fijne avond nog

• Bikerscouple op SDC

buitensexstel
    Ontdekkend
    buitensexstel

Wij 50!

Voor jullie toch niet

Oww nee zeker niet

Was meer gericht richting dat z.g.n. andere stel waarvan wij vermoeden dat het

een ruksoldaat is die komt voor de gluur en eventueel hoopt, gratis zijn zak te kunnen legen.

Als jullie een profiel op SDC, Adultmatch of ondeugend-daten hebben, kunnen we wellicht wat gegevens uitwisselen :-)

• Bikerscouple op SDC

Zoals wij al vermoeden

Deze vivian is een rukker en geen stel!!!

Het arme schaap spreekt in de “”ik“” vorm. Zo verraden de rukker zich elke keer weer op dit forum lollll 

En wij kiritisch reageren??   Wie komt er met een verkapte leeftijdsgrens?  Niet wij en de overige STELLEN

hebben wij er ook niet over gehoord.

• Vivian

Rukkers verraden zich op een andere manier en gaan al gauw over op sexpraatjes. Daarnaast zit ik niet met mn vriend steeds naast elkaar als ik reageer. Maar tis goed. SDC idd beter.

• buitensexstel

Vivian

Rukkers verraden zich op een andere manier en gaan al gauw over op sexpraatjes. Daarnaast zit ik niet met mn vriend steeds naast elkaar als ik reageer. Maar tis goed. SDC idd beter.

maar wanneer gaan jullie nou?

• Bistel

Het is echt super gezellig in Playa.

De clubs zijn redelijk vol maar in de bios kan het heerlijk spannend zijn vooral op de naakt avonden.

Bistel