Vakantie op Gran Canaria mid september 2019

• Iva

Wij zijn altijd rond 10 uur daar en het is de hele dag gezellig. 18 uur gaat de kiosk dicht en dan komen de ondeugende mensen voor de dag. ;-) veel mannen alleen die dan even op de stoelen komen kijken wat er te beleven valt.

• Iva

September_GC
    Iva

Hallo, wij gaan 9 tm 21 september naar Maspalomas. 50+ maar jong van lijf en geest. Ervaren swingers. Zie jullie daar bij Kiosk 4. Warme groetjes, G en Iva

Leeftijd is ook maar een getal toch :-)

Wat zijn de beste tijden om bij kiosk 4 te zijn? Of is het de hele dag gezellig daar?

Wij zijn altijd rond 10 uur daar en het is de hele dag gezellig. 18 uur gaat de kiosk dicht en dan komen de ondeugende mensen voor de dag. ;-) veel mannen alleen die dan even op de stoelen komen kijken wat er te beleven valt.

• Alexbull

MASPALOMAS / Playa del Ingles

Goedemiddag allemaal, Ik (leuke respectvolle man, 50 jaar, kitesurfer) zoekt de leuke naaktstranden en swingersclub bij Playa del Ingles en Maspalomas? Wie kan mij op weg helpen (ben hier nog nooit geweest)? Ik verblijf in een 6 persoonsbungalow Parquemar aan de Av Gran Canaria helemaal alleen en kan dus ook ontvangen.  Ik ben verder ook iemand die graag gaat dansen en flirten (los van lust). Heb ook een account met meer info op Fetlife. Profielnaam kan worden opgevraagd.  Ik kom graag in contact met dame(s) of stellen om af te spreken. Wie staat hier voor open (vrijblijvend)? Maar ook elke tip is welkom. Dank alvast en tot gauw.    Alex  

Respectvolle trio man maar ook 1 op 1