Sauna Berendonck

  • stel 67

    Zijn er nog stellen die 18-5 ook naar Thermen Berendock gaan?

  • smoeties

    Ik wou al een topic gaan openen, maar je bent me voor.;)

  • Patrick

    Wij gaan morgen dinsdag 25 juni voor het eerst. We zijn erg benieuwd. Zal geen Azzurra zijn, maar zien en gezien worden, of toch…..

    Vr 46 1m74 slank 75F Man 49 normaal gebouwd

  • Patrick

    Is inderdaad een geweldig mooie sauna. Zeer groot opgezet. Drinken en eten is wel heel erg aan de prijs.

    Doordat het zo groot op gezet is, ook heel grote sauna’s is het altijd druk (met absoluut nog heel veel ruimte) en daardoor geen spannende plekjes te vinden. Maar voor een gewone sauna de top in Nederland van dit moment wat ons betreft.

  • Vivian

    Iemand die dit weekend naar berendonck gaat?

  • smoeties

    Vivian

    Iemand die dit weekend naar berendonck gaat?

    Zijn jullie een stel ?

     

  • eric

    Hoi allen,

    Wij, aantrekkelijk stel (M45, V41)gaan morgen een dagje Berendonck doen….

    Welk ander stel (of vrouw) heeft zin om elkaar een beetje uit te dagen… en in het bubbelbad wat te voelen…

    V, normaal postuur, lang, lang haar, prachtige borsten…

    M, normaal postuur, lang, krullend haar

  • Kik

    Vanavond eens kijken…

  • J en A

    Zonnebankruimte is lekker ruim.

  • sletje

    Onze ervaring leert dat er altijd overal mogelijkheden zijn in de sauna complexen. Kijk goed rond, wees alert, ben creatief. Mijn man en ik zijn altijd op zoek naar kansen en mogelijkheden om even ‘iets’ lekkers te ondernemen in een ‘gewone sauna’. Puur voor de kick en sensatie. Een beetje apetijt opdoen voor de avond die erop volgt. En ja hoor, ons lukt het altijd om wel ‘stout’ te zijn. Even vingeren, pijpen en zelfs neuken onder de douche is al gelukt, haha.

    Heerlijk om op deze manier rond te lopen..     

    Liefs Liesbeth