Camping El Templo del Sol (Costa Brava)

  • sletje

    Hallo allemaal. van 1 t/m 15 september 2019 verblijven mijn man en ik wederom op camping El Templo del Sol aan de Costa. En ja wij weten dat dit GEEN swingercamping is, maar uit ervaring (2017 & 2018) weten we dat er nogal wat mogelijkheden zijn. Zowel overdag als s'avonds.

    Wie zijn er toevallig ook en hebben zin in een extra verzetje hihi. Wij, lekker slank koppel, beiden kaalgeschoren, vr 50 jaar en man 52.

    Liefs Liesbeth

  • sletje

    Even voor de volledigheid. Het is geen swingercamping maar een naturistencamping. De ervaring leert dat er nogal wat mensen zijn die na een dagje naakt geil worden en openstaan voor spelletjes…….afgelopen jaren in diverse tenten, cottages, mobilhomes en onder de douches leuke dingen beleefd. Liefs Liesbeth

  • brabos

    klinkt goed

  • sletje

    Klinkt niet alleen goed, is gewoon keigoed

  • Kees

    sletje

    Hallo allemaal. van 1 t/m 15 september 2019 verblijven mijn man en ik wederom op camping El Templo del Sol aan de Costa. En ja wij weten dat dit GEEN swingercamping is, maar uit ervaring (2017 & 2018) weten we dat er nogal wat mogelijkheden zijn. Zowel overdag als s'avonds.

    Wie zijn er toevallig ook en hebben zin in een extra verzetje hihi. Wij, lekker slank koppel, beiden kaalgeschoren, vr 50 jaar en man 52.

    Liefs Liesbeth

  • Kees

    Ik hoop voor jullie dat dan alles weer normaal is en voor ons ook, misschien komen we ook.

  • sletje

    Dat is inderdaad een goede vraag Kees……..hopen dat alles weer normaal is tegen vakantietijd. Echter, wij hebben er een heel hard hoofd in. Het naturistisch gebeuren beperkt zich dit jaar waarschijnlijk tot onze tuin. Ook lekker, maar heel anders dan afgelopen jaren. Maar goed, wellicht spreek ik voor mijn beurt. Wie weet treffen wij elkaar in Spanje…..wie weet……wie weet……en wie weet, nou ja, we zien wel. Kus van Liesbeth