Sauna Putten

  • J en A

    Wie zijn er daar in de boot genomen?

    ikke. Met zijn tweeën de boot in en Ff genieten. Kom uit de boot zitten er mensen te lachen, zeker ook ervaring op gedaan in de boot.

  • Han

    Oh ja hoor, de boot in Putten is een klassieker. We houden ons wel netjes in als er meer mensen aan boord zijn, en dat levert nog wel eens een impasse op: een jaar terug zijn we drie keer op en neer geweest met nog een koppel op de bank tegenover ons. Ik wist wel zeker dat ze net als wij zaten te wachten tot de anderen weg zouden gaan. Toen we na drie retourtjes eindelijk samen waren waren we te warm aangelopen om nog zin in meer inspanning te hebben.

    Nu vragen we ons allebei af: was het niet beter geweest gewoon te vragen aan het andere stel of ze het goed zouden vinden als wij 2-en aan elkaar zouden gaan zitten? Hoe valt zo'n vraag bij een stel dat daar helemaal geen zin in heeft?

  • JV

    Hi, wij stel 50+ gaan vandaag weer rondje varen, zoeken nog een matroos die mee wil varen, om vooral haar te behagen, liefst een bi-man met xxxl gereedschap. Zij echte slet, hij keurige kapitein.

  • NenL

    Woensdag maar eens kijken of nog iemand een matroos zoekt….

  • marcel

    nou het bootje lag gistren mooi aan de ketting jammer genoeg ! het was wel gezellig druk -)

  • jati

    tweede kersdag :D

  • marcel

    Hallo wij zijn aanstaande vrijdag vanaf de middag weer in putten .gaan er nog meer leuke stellen?

  • Passion

    Wie gaat er donderdag 6 feb nog meer naar Putten? Ik (leuke man van 44, bi-schierig) ben er vanaf 10.00 uur, zin in wat spannend, grot of op de boot, stelletje of singels m/v…. KIK Passion250775

  • SaunaBD

    Wij waren gisteren in Putten (dinsdag) voor het eerst. Supermooie sauna en goede faciliteiten. We zagen helaas weinig spannends maar hebben wel stoute dingen gedaan. Mijn vrouw heeft me gepijpt in de haman en stoomsauna (tegenover douche) en we hebben nog geprobeert snel sex te hebben maar dat lukte niet. Ik ben erg grootgeschapen dus er moest wat voorspel aan te pas komen maar die tijd hadden we niet. Al met al, leuke dag!