Zwaluwhoeve vrijdag 22 februari

• jesse

Mijn naam is Jesse en ik ben 46 jaar, mijn man is 48Wij gaan dus vrijdag de 22ste naar de Zwaluwhoev en willen daar heerlijk gaan genieten in alle opzichten. We fantaseren samen nog steeds hoe het zal zijn, om net iets meer te doen in de sauna dan alleen maar te kijken en bekeken te worden. Zijn er hier leuke plekjes waar zoiets kan of zou kunnen gebeuren? We willen geen “hardcore” seks met anderen, maar als de klik er is zou een “beetje friemelen” (of een hand die op onderzoek uit is) misschien best fijn kunnen zijn. We hebben dit nog nooit eerder gedaan dus zijn hierin nog onervaren en vinden het súperspannend. We hebben weliswaar al vaker een oproep geplaatst maar is er nog nooit wat van gekomen. Wellicht deze keer wel ;-)

xxx groetjes,

Jesse

• Ha

jesse

Mijn naam is Jesse en ik ben 46 jaar, mijn man is 48Wij gaan dus vrijdag de 22ste naar de Zwaluwhoev en willen daar heerlijk gaan genieten in alle opzichten. We fantaseren samen nog steeds hoe het zal zijn, om net iets meer te doen in de sauna dan alleen maar te kijken en bekeken te worden. Zijn er hier leuke plekjes waar zoiets kan of zou kunnen gebeuren? We willen geen “hardcore” seks met anderen, maar als de klik er is zou een “beetje friemelen” (of een hand die op onderzoek uit is) misschien best fijn kunnen zijn. We hebben dit nog nooit eerder gedaan dus zijn hierin nog onervaren en vinden het súperspannend. We hebben weliswaar al vaker een oproep geplaatst maar is er nog nooit wat van gekomen. Wellicht deze keer wel ;-)

xxx groetjes,

Jesse

Hoe oud zijn jullie? Misschien dat wij kunnen aansluiten (stel M65 V48).

• Robert026

Volgens mij staan de leeftijden toch duidelijk in de oproep !

46 en 48 ;)

Single op zoek naar een leuk contact hetepost_nl@hotmail.com
  • Ha

Robert026

46 en 48 ;)

Sorry. Kunnen we misschien afspreken bij Party Players in Lelystad? Daar is ook een sauna.

• wij stel

wij gaan zondag 3 maart naar party players in lelystad wij zijn 52 en 53

• Ha

Dat is een goed idee. Ik overleg met partner of wij die dag ook naar PP kunnen gaan.

• jesse

Ha
    Robert026

46 en 48 ;)

Sorry. Kunnen we misschien afspreken bij Party Players in Lelystad? Daar is ook een sauna.

Hoi,

Partyplayers klinkt als een parenclub en dat voor ons toch écht een te hoge drempel. Komt bij dat we al entreekaarten hebben voor Zwaluwhoeve en we hier heerlijk (met of zonder contact) gaan genieten van het relaxen ;-)

• Hansie

Hoi,

Ik ga vanavond vanaf half zes naar de Zealuwhoeve. Zijn er nog leuke mensen die wat spanning zoeken? Een onverwachte hand in het bubbelbad, of wat handwerk in het stoombad? Een stel zou ik leuk vinden…

Ondeugende man