Deze Week

  • Samen

    Hoi Fitguy, weten jullie al of jullie morgen gaan? Zou leuk zijn! We horen graag

  • JV

    Hoi, wij morgen Veluwse Bron, hebben interesse in bi-stel of bi -man. Houden niet van kijkers en praters, maar van actieve mensen, wij zitten regelmatig in de 3 op rij bubbelbaden.

  • leukstel

    JV

    Hoi, wij morgen Veluwse Bron, hebben interesse in bi-stel of bi -man. Houden niet van kijkers en praters, maar van actieve mensen, wij zitten regelmatig in de 3 op rij bubbelbaden.

    Hallo,

    Jammer dat wij dit nu pas lezen.

    Wij gaan volgende week naar de Veluwse Bron.

    Wie zijn er dan ook?

  • Maikel

    Hoi stelletjes,

    ik ben een fitte single man en wil wel eens spannend meekijken of -doen. Iemand die binnenkort de warmte opzoekt?

  • Samen

    Vanavond 23-11 hebben wij een heerlijke avond gepland in Sauna Bussloo.

    Heerlijk genieten en relaxen met wie weet ………., nog meer leuke en gezellige stellen die kant op?

    Wijlekkersamen Ad gmail
  • Nicky en Sjaak

    Donderdagavond 12 december naar Sauna Drome in Putten. Welk STEL komen we daar ook tegen?

    delekkerstevrouw@hotmail.com
  • man van stel

    Mijn vriendin en ik gaan morgen (14 dec) middag en avond naar Spa Zuiver. Andere stellen ook? Wij kijken altijd wel naar wie we lekker vinden en fantaseren over mee. Hoop op leuke stelletjes morgen…

  • Samen

    Morgen, zondag 22-12, een lekkere middag/avond naar thermen Bussloo.

    Nog meer leuke stellen morgen daar?…………mss heel gezellig een bubbelbadje met elkaar?……

    ​Groetjes van ons

    Wijlekkersamen Ad gmail
  • V/M89

    Komen wij vanmiddag nog een leuk ondeugend stel tegen bij de zwaluwhoeve

    Groetjes leuk stel van in de 30

  • Bikerscouple op SDC

    Borgies

    Eigenlijk wel een goed idee; als iedereen goed aangeeft:  datum en dagdeel dan is het wel handig. Alle anderen kunnen dan voor zichzelf besluiten of ze ook willen gaan. Het eigenlijke afspreken via dit forum zal niet zo goed werken denken wij; gewoon gaan als je wilt, en dat hier even melden. Wij zullen het in ieder geval de volgende keer wel doen.

    Laat de rukmajoortjes tot u komen ^^D^^D