4 jan sauna Bussloo

  • Kees

    Hi wij gaan zaterdag 12 jan naar de welnessboot de Mill

  • Rentenier

    Ik ga vanavond met mijn vriendin. Hoe herkennen wij eventueel geintreseerde ?

  • Jappa

    Kees
    Borgies

    Kees is dat echt ‘het teken’ , dus wijsvinger tussen de mondlippen? In dat geval, dank voor de tip, gaan we proberen!

    Ja, elke keer als de vrouw het puntje van haar wijsvinger in haar mond deed  was het raak! ;-) 

    Nou, wij zijn zondag naar Bussloo geweest, helaas geen vrouw gezien in de sauna met de wijsvinger tussen de mondlippen. Zelf ook niet gedaan overigens :)

  • Borgies

    Hoi Jappa, wij hebben ook nog geen ervaring  met de wijsvinger tussen de lippen, maar gaan het natuurlijk wel proberen.

    Nu denken we wel, dat een vrouw (en mijn vrouw dus ook) dat pas doet als ze een stel ziet wat ze aantrekkelijk vinden voor een spannend

    gebeuren. Het kan dus zijn dat je (jouw vrouw) ook eerst zelf een teken moet geven; of misschien waren er wel stellen die jullie niet gepast vonden, dat kan altijd natuurlijk. Wij hebben het ook nog nooit gezien, dus misschien waren wij ook niet aantrekkelijk voor die evnetuele stellen? Nou we zien het de volgende keer wel, maandag waarschijnlijk naar de Zwaluwhoeven, dus wie weet. We zullen het hier posten als we er ervaring mee hebben!

  • J en A

    Het teken.

    Ik had gehoord als je duidelijk één hoek van je handdoek om vouwd dat je dan graag: bekeken wordt of intiem met eigen partner of dat bij de ander wilt zien of tegelijk bezig bent met je eigen partner.

    Twee hoeken om gevouwd is voor swingers actie.

  • StiefPat

    De tekens die hierboven genoemd worden hebben wij nog nooit van gehoord en we gaan al wat jaren mee.

    In het verleden is hier wel gesproken over een touwtje om de pols maar ook dat is niet een algemeen bekend teken.

    Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • R en A

    StiefPat: wij lopen ook al een tijdje mee, en hebben ook nog nooit van die genoemde tekens gehoord.

    Het lijkt er op, dat iemand dergelijke tekens wil introduceren?

    Touwtje om de pols is inderdaad wel iets wat soms gedaan werd, maar zien dat tegenwoordig ook nooit meer.

    Onze ervaring is, dat je in de ‘gewone’ sauna het beste gewoon naast een stel kunt gaan zitten waar je een klik mee denkt te hebben en

    dan loopt alles als vanzelf; gelijkgestemden herkennen elkaars gedrag toch wel? Of, als je alleen maar bekene wil worden en zelf wil kijken, dan gewoon maar een beetje elkaar te betasten (hihi weet niet hoe het anders te omschrijven) en dan zie je vanzelf wel enige reactie of niet… Mee eens? En anders gewoon naar Azzurra of Steam Works gaan toch?

  • Han

    Wij, sportief stel van 50, waren afgelopen maandag weer eens bij de Zwaluwhoeve. Na een paar uurtjes badderen en ontstressen kwamen we behoorlijk in de stemming voor leuke actie. Het was best druk, maar af en toe zaten we met 1 of 2 stellen samen. Op die momenten doet zich dan precies het probleem voor dat jullie ook aanhalen: hoe tast je af of de anderen ook in de stemming zijn? Wij hebben er persoonlijk toch wel moeite mee om mensen die alleen voor de rust komen hints te geven en daarmee te ontstemmen. Jammer dat we het niet wisten van die handdoek, dat gaan we de volgende keer zeker proberen. Omvouwen doe je denk ik pas als dat ene leuke stel net is gaan zitten? Dan kan het geen toeval zijn :-)

    Uiteindelijk hield mijn vrouw het niet meer en is ze in het bubbelbad heerlijk met haar clitje op een stevige bubbelopening gaan zitten. De twee dames in het bad leken het wel te merken maar deden niet mee. Wij hebben iig een erg leuke dag gehad samen.

  • J en A

    R en A

    StiefPat: wij lopen ook al een tijdje mee, en hebben ook nog nooit van die genoemde tekens gehoord.

    Het lijkt er op, dat iemand dergelijke tekens wil introduceren?

    Touwtje om de pols is inderdaad wel iets wat soms gedaan werd, maar zien dat tegenwoordig ook nooit meer.

    Onze ervaring is, dat je in de ‘gewone’ sauna het beste gewoon naast een stel kunt gaan zitten waar je een klik mee denkt te hebben en

    dan loopt alles als vanzelf; gelijkgestemden herkennen elkaars gedrag toch wel? Of, als je alleen maar bekene wil worden en zelf wil kijken, dan gewoon maar een beetje elkaar te betasten (hihi weet niet hoe het anders te omschrijven) en dan zie je vanzelf wel enige reactie of niet… Mee eens? En anders gewoon naar Azzurra of Steam Works gaan toch?

  • J en A

    Die tekens zijn mij niet bekend.

    ​Maar mogen van mij wel geïntroduceerd worden.