Steamworks voor stellen ?

  • Gelegenheidsstel ZH

    Wij vroegen ons af hoe Steamworks voor stellen is.

    Als we daar als stel heen gaan, kunnen we daar dan ook met zijn tweeen genieten of hebben we steeds een sleep mannen achter ons aan die het woord nee niet kennen?

    Is er een ruimte om ons evt terug te trekken ?

    We zouden op een maandag overdag willen.

    En hoe verhoud zich Steamworks tot Azurra waar we wel eens eerder geweest zijn ?

  • ronnief

    Hallo gelegenheidsstel ik ben er meerdere keren geweest en de meeste mannen gedragen zich goed en als er toch een man tussen zit die zich niet aan de regels houd dan kun je deze persoon hier toch gewoon op aanspreken dan luistert hij vanzelf wel.. In vergelijking met Azzurra is Steamworks een betere locatie heeft meer te bieden.

  • Gelegenheidsstel ZH

    Dank je wel Ronnief.

    Wij zijn afgelopen maandag de 8e geweest en hebben het er bijzonder naar onze zin gehad.

    Inderdaad mooier dan Azzura en ook wat ongedwongener. We voelden ons geen opgejaagd wild zoals bij Azzura en dan kan er van alles gebeuren…

  • ronnief

    Ik ben er afgelopen maandag na een hele tijd afwezigheid weer eens geweest.Ook ik heb een leuke middag en avond gehad. Ik vind alleen dat ze met de bovenverdieping wel iets meer kunnen doen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie jullie waren Gelegenheidsstel ZH

  • .........................

    De stellenavonden bestaat toch niet meer? Op de zaterdagen lopen nu toch ook single mannen rond?

  • Gelegenheidsstel ZH

    Tja wie we waren. Dat is wat lastig.

    Zij een leuke blonde vrouw, ik een leuke man ?

    We waren er vroeg. Vanaf 12.00 uur al, en om een uur of half 4 weer weg aangezien we op een redelijke tijd weer in de “bewoonde” wereld terug willen zijn.

  • ronnief

    Ik was er van ongeveer 15.30 tot 20.00 uur Dus waarschijnlijk hebben we elkaar gemist. Jammer dat jullie graag zo vroeg naar de bewoonde wereld terug wilden want het is aan te raden om wat langer te blijven want na werktijd ( lees ook etenstijd ) om ongeveer tussen 18.00 uur en 20.00 komt er vaak weer een lichting binnen. vrouwen en mannen die vaak de hele dag hard hebben gewerkt zijn vaak s avond toe aan een dosis sexuele ontspanning wat de sfeer heel erg ten goede komt.

  • Gelegenheidsstel ZH

    Als gelegenheidsstel is voor ons de avond helaas nooit een optie.

    Wij kunnen echt alleen overdag. Overigens was het die maandag BDSM dag na 17:00uur en dat is ook niet zo ons ding

  • .........................

    Vanavond swingersparty! Wij gaan zeeeeer waarschijnlijk en anders naar Azzurra

  • P.

    Maandag eerst naar Arnhem, heerlijk genieten op de bovenverdiepingen