Voor het eerst naar de parenclub

  • Mooi ouder stel

    Eindelijk gaat het er nu toch echt van komen, zondagmiddag 1 juli gaan we voor het eerst van ons leven naar een parenclub.

    We hebben gekozen voor Fata Morgana in Muiden.

    Zijn er nog leuke stellen van ongeveer onze leeftijd (begin 60) waarvan de vrouw bi is?

    En die dan ook zin hebben om ons op die zondagmiddag te ontmoeten? En dan maar zien wat er van komt als we een klik hebben?

    ​Niet dat leeftijd nou zo belangrijk is hoor, maar stellen van 35 zullen vast geen interesse meer in ons hebben….. :-)

    Die klik moet er wel zijn voor ons. Dan is alles mogelijk, zolang er maar niets MOET.

    Alleen ben ik niet zo in voor een bi-ervaring denk ik.

    Maar met z'n vieren kunnen we er een geweldige middag van maken, zodat mijn vrouw hopelijk zegt dat we dit vaker gaan doen.

    O ja, SM is niet ons ding. Maar verder laten we ons graag verrassen!

  • Mooi ouder stel

    Hebben jullie interesse? Dan mag je ons ook mailen. 

    mooiouderstel125@gmail.com

  • Samen

    spannend

    Hallo mooi ouder stel,

    Hoe is jullie ervaring afgelopen zomer bevallen? Jammer dat niemand heeft gereageerd, hopelijk hebben jullie je wel vermaakt!

    We zijn nieuw hier op het forum een jong getrouwd stel (m 40  / v 25) en juist op zoek naar leuk contact met een ouder stel van jullie leeftijd. Wij fantaseren erg vaak over hoe het zou zijn om sex te hebben met een ouder stel… de interesses van mijn vrouw liggen ook echt bij een oudere man én vrouw rond de 60… het zou ons daarom heel geil lijken om contact te hebben, dus die interesse is er zeker wel! ;-). Ook wij vinden een klik erg belangrijk, en zien dan wel wat voor geiligheids ervan komt, want inderdaad niets moet….

    Gaan jullie weleens naar sauna's of vooral parenclubs? 

    We kijken uit naar jullie bericht. Ons e-mailadres is spannendstel501@gmail.com. Mailen lijkt ons al erg spannend….

    Ps is dat je vrouw op de profielfoto?

    Hai,

    Wij begin 50 bezoeken regelmatig de sauna, naaktstrand en op zijn tijd een leuke club. 

    In de club kunnen wij ons prima vermaken met ons zelf en van de gezellige dingen om ons heen.

    Groetjes van ons

    Wijlekkersamen Ad gmail
  • wij stel

    Wijtwee
    spannend

    Hallo mooi ouder stel,

    Hoe is jullie ervaring afgelopen zomer bevallen? Jammer dat niemand heeft gereageerd, hopelijk hebben jullie je wel vermaakt!

    We zijn nieuw hier op het forum een jong getrouwd stel (m 40  / v 25) en juist op zoek naar leuk contact met een ouder stel van jullie leeftijd. Wij fantaseren erg vaak over hoe het zou zijn om sex te hebben met een ouder stel… de interesses van mijn vrouw liggen ook echt bij een oudere man én vrouw rond de 60… het zou ons daarom heel geil lijken om contact te hebben, dus die interesse is er zeker wel! ;-). Ook wij vinden een klik erg belangrijk, en zien dan wel wat voor geiligheids ervan komt, want inderdaad niets moet….

    Gaan jullie weleens naar sauna's of vooral parenclubs? 

    We kijken uit naar jullie bericht. Ons e-mailadres is spannendstel501@gmail.com. Mailen lijkt ons al erg spannend….

    Ps is dat je vrouw op de profielfoto?

    Hai,

    Wij begin 50 bezoeken regelmatig de sauna, naaktstrand en op zijn tijd een leuke club. 

    In de club kunnen wij ons prima vermaken met ons zelf en van de gezellige dingen om ons heen.

    Groetjes van ons

    wij stel van 53 gaan zondag as naar een paren club in lelystad nog meer leuke stellen die er zijn