Surveillance Bussloo swingersstrandje

  • DAW

    Woensdag aanstaande willen wij voor het eerst samen naar het linkergedeelte op Bussloo. Ik ben daar al vaker alleen geweest. Eindelijk heb ik mijn vrouw zo ver dat ze mee wil maar nu lees ik dat er gecontroleerd wordt. Niet dat we meteen de hele dag daar willen wippen maar elkaar insmeren, lekker aan elkaar zitten, met een stijve in de zon…kijken en bekeken worden…kan dat nog of is het over??

    Ik hoor graag, we hebben er net zoveel zin in!

    Gr Daan

    we love the sun; KIK Sjaaknudist
    SDC DDD331
  • R en A

    Volgens ons wordt daar alleen maar gesurveilleerd door trekmajoortjes…

  • DAW

    Haha we gaan het zien morgen. Nog meer mensen van hier morgen aanwezig??

    we love the sun; KIK Sjaaknudist
    SDC DDD331
  • R en A

    Sven

    Ja ben er ook denk ik….sportieve man alleen

    Tsja, dit is dan dus trekmajoortje nummer 1 die je alvast kunt verwachten, heeft zich vanmorgen eerst maar even geregistreerd hier…

     

  • DAW

    R en A
    Sven

    Ja ben er ook denk ik….sportieve man alleen

    Tsja, dit is dan dus trekmajoortje nummer 1 die je alvast kunt verwachten, heeft zich vanmorgen eerst maar even geregistreerd hier…

     

    Ik zag het… :-(

    Als er alleen maar trekmajoortjes komen dan zitten we snel lekker in de sauna ernaast.

    we love the sun; KIK Sjaaknudist
    SDC DDD331
  • R en A

    Daan, hoe was het ?

  • DAW

    Hoi R & A,

    Het was heerlijk. Het is echt een heerlijk relaxt strand. In vergelijking met wat ik ken veel meer stellen en minder mannen alleen. Mannen alleen is geen probleem, wel als ze zich opdringen of gluren. Dit was niet aan de orde. Beetje kijken mag, doe ik ook (wie niet).

    Elkaar insmeren, beetje voelen en met een stijve liggen. Ook daarin waren we niet de enigen. Lekker dat dat kan.

    We waren er rond 10.30 en o 13.30 zijn we de sauna in gegaan. Het was erg heet, en mijn vrouw gaat het open water niet in. Daar tot 21.30 gebleven al met al een topdag!

    We komen zeker terug.

    we love the sun; KIK Sjaaknudist
    SDC DDD331
  • DAW

    Kijk bij date1971 op ism voor een paar foto's….

    we love the sun; KIK Sjaaknudist
    SDC DDD331
  • Samen

    pethur

    Wij willen morgen naar Bussloo om gelijkgestemden te ontmoeten.

    Waar bevind zich het swingersgedeelte zich precies als je van het parkeerterrein af komt?

    Linksaf of rechtsaf bij de kiosk?

    als je op de P-Plaats staat met het gezicht naar het water dan naar links richting Sauna Bussloo, veel plezier ;-)

    Wijlekkersamen Ad gmail
  • S

    Dit deel van het strand is verkocht aan thermen Bussloo. Er komt een uitbreiding van de parkeerplaats.