Kijken en bekeken worden in de Biesbosch

• Paul

Ook dit jaar ben ik weer alleen of met een vriendin op een geweldige mooie doodlopend stuk water in de Biesbosch waar bijna geen boten komen. Het eerst stuk is wel ondiep dus niet geschikt voor boten met grote diepgang. Als je bent kun je heerlijk streeploos bruin worden, over een tijdje als het water warmer is ook lekker zwemmen en als je samen bent natuurlijk meer. Mijn vriendin vindt het ook spannend om mensen te ontmoeten die ook lekker naakt zijn en meer doen dan alleen zonnen. Voor haar is het allemaal nieuw dus vooral kijken en bekeken worden. Als ik alleen ga varen is een leuk stel of dame(s) ook welkom om een keer mee te varen. Gewoon voor de gezelligheid. Interesse, stuur een berichtje naar ipbk4@hotmail.comGroetjes Paul

• Paul

Hallo Andre, als je met een vrouwelijke partner komt lijkt mij dat heel erg gezellig. Hoewel ik wel bi-schierig ben voel mij niet op mijn gemak met een man alleen. Ik kijk ook erg graag naar het vrouwelijk schoon dus als je samen komt kunnen we wat afspreken.

Groet, Paul

• Paul

Hallo stel 60+, lijkt mij erg gezellig. Zullen we nader kennis maken en wat afspreken via mail. Stuur even een berichtje naar ipbk4@hotmail.com. 

groetjes, Paul

• naaktstrand

paul  leuk he   straks   zijn er  alleen maar mannen die er  rond lopen , dus ook daar  wordt  het  weer  verpest  .

• Paul

Dinsdagmiddag zijn mijn vriendin en ik weer lekker naakt op de boot in het zonnetje in de Biesbosch. Zijn er nog meer mensen die met hun bootje op pad gaan en gaan genieten van het mooie weer.

• Paul

Wij varen waar je met een luchbedje niet kan komen ;) De plek waar wij zijn is alleen vanaf de Amer te bereiken

• R en A

O maar wij zijn echter watermatraspeddelaars hoor!

• Hans

Paul met wat voor boot vaart je en geld dat groene vlaggetje nog steeds? Wij hebben een gewoon oud stalen Beenbakker zijn die ook welkom?

• Hans

Sorry voor de schrijffouten

• Paul

Het maakt niet uit wat voor boot je hebt toch, het gaat vooral om het plezier op het water. Zelf heb ik een consoleboot met een lekker ligbed voorop. Ik hoor net dat mijn vriendin haar dochter ook mee komt dus erg intiem zal het niet worden vandaag ben ik bang. Maar er komen nog veel mooie dagen aan. Over het groene vlaggetje heb ik gelezen, maar nog niet eerder iemand gezien in de Biesbosch die hemhad. Als je het leuk vindt kunnen we via een persoonlijk bericht wel afspreken waneer we en waar percies we zijn. ipbk4 @hotmail.com

Groet, Paul