Naturistencamping El Templo del Sol

  • sletje

    Hallo allemaal,

    van zaterdag 1 september t/m zaterdag 15 september staan mijn man en ik voor het 2e achtereenvolgende jaar op deze super naturistencamping in Spanje. En ja, het is een naturistencamping en geen swingercamping, maar afgelopen jaar hebben we gemerkt dat er regelmatig koppels of mannen/vrouwen alleen in zijn voor wat meer plezier. Wij zijn absoluut niet wanhopig op zoek maar gaan een leuk uitstapje samen zeker niet uit de weg. Wellicht zijn er mensen die in deze periode ook aanwezig zijn en openstaan voor een leuke date met ons. Wij 51 en 49, beiden slank en goed verzorgd. Samen naar het strand, een hapje eten, elkaar de hele dag teasen en dan s'avonds onder het genot van een heerliljk wijntje………..hmmmmm. Je weet maar nooit

  • R en A

    Helaas zijn wij dan al lang weer in NL… wij gaan nl in juli naar deze heerlijke camping! Misschien nog meer leuke stellen?

  • sletje

    Wat zonde R en A, het had zo mooi kunnen zijn. Jullie foto laat erg lekkere dingen zien. Wie weet een andere keer. Geniet van deze fantastische camping en hopelijk komen jullie een leuk stelletje (of meerderen) tegen. Liefs Liesbeth

  • R en A

    Sletje,Liesbeth , komen jullie nog eerder ergens op een camping? Een weekendje of zo? Of toevallig ook camperaars net als wij?

  • R en A

    Henk: wij zijn augustus op de camperplaats in de Lutte, de Erven Velpen geweest. We hadden de indruk dat daar meer gelijkgestemde stellen waren, maar hebben er verder niets beleefd, misschien weten jullie meer?

  • sletje

    R en M, nee normaal gesproken alleen tijdens de zomervakantie wanneer we naar Spanje gaan. Soms gaan we weleens richting kust en bezoeken daar een naaktstrand. Daarnaast regelmatig in sauna's te vinden. Ook in sauna's waar meer is toegestaan. Maar de camping bezoeken we alleen tijdens de zomervakantie

  • job

    wij, stel vijftigers, zijn er vanaf half juni.

  • sletje

    Ohh wat is het weer genieten bij El Templo del Sol. Heerlijk rondlopen in ons blootje en genieten van de mooie mensen hier aanwezig. Vrouwtje is helemaal in haar element. Lekker met haar kaalgeschoren kutje showen en regelmatig laten zijn dat ze natte lipjes heeft. Ik hoef de tent maar binnen te lopen en ze loopt achter mij aan. Even je harde pik voelen………..ze heeft zin in meer pikken! Wie oh wie op deze camping trekt de stoute schoenen aan en kan haar blussen. Wij kijken niet zo nauw. Een leuke man alleen, een vrouw of koppel al dan niet bi-sexueel. Voor ons is veel mogelijk. In onze tent, in jullie accommodatie, s'avonds op een verlaten strand(spannend) of onder de douches (al dan niet samen). Wie oh wie