Swingergangbang in Dld voor stellen en singles

  • Wipstel

    Bezoek aan sg-parties in Wülfrath bij Düss. schot in de roos! In een modern ingerichte middelgrote parenclub vindt elke laatste dinsdag van de maand tussen 13.00 en 22.00 een gangbang plaats met 3-5 professionele gangbangvrouwen, diverse stellen en een ruim mannenoverschot. Bij binnenkomst is een HIV sneltest verplicht, omdat er overwegend bare sex plaatsvindt, vooral met de profi`s.

    Er is veel activiteit op de grote matrassen, de professionele dames, over het algemeen goed uitziend, zijn zeer actief en zorgen ervoor dat de singelemannen volledig aan hun trekken komen. De paren, en dan vooral de vrouwelijke helft, mengen zich ook actief in de strijd veelal onder het toeziend en selecterend oog van hun partner. Alleen kijken is al een feest, het gaat er echt ongeremd aan toe. Het is in het begin wel druk maar de sfeer is zeer ontspannen, iedereen komt aan z´n trekken, geen opdringerige mannen dus. Om 15.00 is er een soort lifeshow met een chippendale in het bar/loungegedeelte, verder staat er een prima warm buffet klaar. Stellen die ik sprak komen  regelmatig terug (ook nederlandse) omdat ze van een mannenoverschot houden met veel actie. Stellen hebben GRATIS entree en hoeven zich niet aan te melden. Ik vond het op s*xjobs.nl onder gangbang.

  • Wipstel

    Wipstel

    Bezoek aan sg-parties in Wülfrath bij Düss. schot in de roos! In een modern ingerichte middelgrote parenclub vindt elke laatste dinsdag van de maand tussen 13.00 en 22.00 een gangbang plaats met 3-5 professionele gangbangvrouwen, diverse stellen (ca. 15) en een ruim (ca. 35) mannenoverschot . Bij binnenkomst is een HIV/syf.- sneltest verplicht, omdat er overwegend bare sex plaatsvindt, vooral met de profi`s. Douches en lockers aanwezig.

    Er is veel activiteit op de grote matrassen, de professionele dames, over het algemeen goed uitziend, zijn zeer actief en zorgen ervoor dat de singelemannen volledig aan hun trekken komen. De paren, en dan vooral de vrouwelijke helft, mengen zich ook actief in de strijd veelal onder het toeziend en selecterend oog van hun partner. Alleen kijken is al een feest, het gaat er echt ongeremd aan toe. Het is in het begin wel druk maar de sfeer is zeer ontspannen, iedereen komt aan z´n trekken, geen opdringerige mannen dus. Om 15.00 is er een soort lifeshow met een chippendale in het bar/loungegedeelte, verder staat er een prima warm buffet klaar. Stellen die ik sprak komen  regelmatig terug (ook nederlandse) omdat ze van een mannenoverschot houden met veel actie. Stellen hebben GRATIS entree en hoeven zich niet aan te melden. Ik vond het op s*xjobs.nl onder gangbang.

     

  • Wipstel

    Deze recensie van een vrouw stond op Ijsberenforum. Gangbang vanuit een vrouw bekeken:

    Vele jaren geleden heb ik met mijn toenmalige partner het swingerswereldje ontdekt. Best lol gehad toen, maar nadat die relatie over ging heb ik er niet zo heel veel meer mee gedaan. Een paar keer met een vriendin geweest, een paar keer alleen, maar na een negatieve ervaring het er lekker bij gelaten.

    Tot voor kort dus. Getriggerd door AntonGb begon het weer te spelen in mijn hoofd, en aangezien ik in de loop der jaren het idee van veel sperma in me gespoten krijgen enorm geil ben gaan vinden, en dit middels een feestje met HIV-testen ineens een relatief veilige mogelijkheid bleek, besloten samen naar het SpermaGames-feestje in Wülfrath te gaan.

    Dinsdag was het zover. Een uur later dan gepland liepen we de trap op van de accommodatie in Wülfrath. Een uur of vier was het. Ik had last van een bijna puberale zenuwachtigheid. Hoe is het mogelijk, bijna 40 en nog zo’n last hebben van zoiets. Komisch gewoon.

    We werden enorm vriendelijk ontvangen, korte uitleg gekregen, en naar de testruimte gedirigeerd. De dame die de tests afnam was gelijk in de war. Of dat kwam doordat er ineens een vrouw bij haar zat, door mijn (natuurlijk enorm leuke) gezelschap, of omdat ze gewoon moe was, geen idee. Maar het kwam goed.

    Vervolgens zijn we ons gaan omkleden, en hebben we aan de bar een kopje koffie genomen. Tijd om eens goed om ons heen te kijken, en een beeld te krijgen van de club en het publiek. Mannen in onderbroek, mannen met omgeslagen handdoeken, naakte mannen al dan niet met erectie. Veel mannen! Logisch natuurlijk voor een gangbangfeestje, maar dat is natuurlijk anders dan wat je gewend bent van parenclubs e.d.

    Eventjes kennis gemaakt met lp69 die er ook was. Na de koffie zijn we maar even aan de wandel gegaan. Buffet bekeken (zat er goed uit), en toen eens kijken waar de actie nou plaats vond. Waar het eerst slechts één kamer leek, bleek die kamer nog 3 deuren naar andere kamers te hebben. Der spaß vond dus in vier kamers plaats, en af en toe ook op de bank in de zithoek in de algemene ruimte waar ook de bar en het buffet was.

    Nog even wat gedronken, m’n trillende handjes bekeken, en toen vond ik dat het er maar van moest komen. Lege kamer opgezocht, de leukste vond ik die met aan elkaar gekoppelde ‘bedden’ in verschillende hoogtes, dus daar ging mijn AO-ontmaagding plaats vinden. Bh, vestje en rokje uitgedaan, waarna ik alleen nog kousen en hakken aan had. Beetje zoenen met Anton, en bewust met mijn benen wijd op m’n rug gaan liggen, en ja hoor, de eerste pik vond zijn weg naar binnen.

    Af en toe keek ik om mij heen, en al wat ik zag: mannen! Veel mannen. Mannen die ‘m allemaal in me wilden steken. Wat een enorm geil idee! En dat niet alleen, het gebeurde ook nog!

    Van tevoren had ik me bedacht dat ik eigenlijk geen sperma in m’n mond wilde. Pijpen vind ik heerlijk, maar sperma vies. En sperma van vreemden hoef ik al helemaal niet in m’n mond. Raar misschien, maar hé, iedereen heeft zo z’n rare dingen. Wat gebeurt me, natuurlijk, de eerste pik die ik in m’n mond neem, spuit ook gelijk in m’n mond. Murphy. Haha! Gelukkig was het de enige vandaag.

    Na door 5 verschillende heren geneukt te zijn, besloot ik dat het tijd was voor een andere houding, ik ben voorover gebogen op het hoger gelegen bed gaan ‘liggen’, benen wijd gezet op het lager gelegen bed, en zo kon men me van achter verder neuken.

    Opzij kijkend kon ik hier zien dat er gewoon een rij mannen stond, te wachten tot ze mochten. Anton was ik op een gegeven moment kwijt, die was eens even wat lol gaan beleven bij de andere dames. Gaf niks, ik durfde nu wel alleen verder.

    Inmiddels op mijn rug gelegen wisselde de ene man het weer met de ander af. Jammer dat het randje waar ik met mijn stuitje op lag keihard was. M’n onderrug is nog beurs! Maar wel een hele fijne houding om geneukt te worden, ook leuk omdat ik redelijk op ooghoogte lag met de mannen die in de rij stonden.

    Er waren nog niet zoveel mannen die in me spoten. Vast logisch, want ‘de dag begon net’, en ik gok dat velen liever eerst meerdere dames nemen voordat ze gaan spuiten.

    Ik hield de tel bij (valt nog niet mee, tellen als je botergeil bent), en na nummer 18 vroeg Anton me of het tijd was voor pauze. ‘Nog 2’ fluisterde ik ‘m in, ‘dan zit ik op 20’. En zo geschiedde. Toen was de kamer ook verder leeg. Vervolgens wilde Anton zelf ook zijn lid nog wel even in mijn met sperma gevulde kut duwen. En daarna kwam er nog een man kijken, dus ach, kom maar dan. Ik bleef het toch wel geil vinden.

    Maar toen toch echt pauze.

    21 keer geneukt door wildvreemde mannen, en 2 keer door Anton. Van tevoren hadden we het gekscherend over het verbeteren van een record gehad. Ik wist eerlijk gezegd niet precies waar mijn aantal op stond, maar meer dan 10 waren het er nooit geweest. Hoppa, in één ronde er gelijk vet overheen. Ik vond het geweldig. En lekker. En geil. En ik was een soort van raar trots.

    Maar ook wel moe, dus tijd voor een drankje en wat te eten in de zithoek. Ik weet natuurlijk niet hoe de buffetten eruit zien in saunaclubs e.d., maar vergeleken met wat ik vaak tegenkwam in parenclubs vond ik dit erg oké.

    Op een gegeven moment wilde Anton nog graag even met de dames aan de gang, en ik was nog niet klaar voor een tweede ronde. Maar ik vond het helemaal prima, dus hij ging lekker plezier maken.

    Even later kwam er iemand bij me zitten waar ik gezellig mee heb zitten kletsen. Het bleek Vendezz te zijn, ook van dit forum. Anton kwam na een tijdje weer terug, toen hebben we met z’n drieën nog even koffie gedaan, en vervolgens ging ik voor mijn tweede ronde.

    De tweede ronde verliep heel anders. Inmiddels waren er niet zoveel mannen meer als eerst, en ze namen er allemaal wat meer de tijd voor. Het resulteerde wel in verhoudingsgewijs meer zaadlozingen in mij, wat ik dan weer enorm lekker vond (even voelen en uitsmeren, en met m’n benen wijd de volgende heer uitnodigen om me te neuken). Omdat het allemaal wat rustiger ging, kon ik ook meer mannen met enig beleid pijpen. Ik had inmiddels een soort ‘techniekje’ ontwikkeld. Eerst even de pik proeven, proef ik sperma, dan pijp ik niet. Smaakt het schoon, dan pijp ik wel. Jammer voor de heren die graag hun spermapik schoon laten pijpen, maar hé, ik ben hier voor m’n eigen lol. :-)

    Ik kwam hier, op het grote bed in de grote kamer (vanwaar je naar de andere kamers kon), op een aantal van 9 kerels die me geneukt hadden. Het aantal dat ik gepijpt heb, heb ik niet bijgehouden. Ik gok dat van deze 9 er zeker 6 in me gespoten hebben. Hartelijk dank heren! :D

    Anton was ik al tijden kwijt, dus ben ik me maar gaan douchen, en heb ik wat te drinken genomen. Niet veel later kwamen we elkaar weer tegen, en zijn we op de bank, met een hapje en een drankje, even bij gaan kletsen over wat er allemaal gebeurd was.

    Niet veel later bleek dat het al een uur of 9 was, en werd er aangekondigd dat het bijna tijd was voor de laatste ronde.

    Ik had echt geen puf meer, maar wilde best kijken naar hoe Anton nog even z’n gang ging. Het werd een groepsgebeuren waarbij alle dames op het grote bed nog even hun gang gingen met de heren die nog konden.

    Ik heb af en toe hard gelachen om de opmerkingen van dvp Linda, in haar Duits met lekker Nederlands accent. Ze was behoorlijk melig geloof ik, en ik vraag me af of de heren de opmerkingen allemaal even leuk vonden, maar ik heb me vermaakt.

    Voor zover het in te schatten was, waren er denk ik nog twee andere stellen waarvan de dame geen dvp was. Maar omdat het er ook op leek dat een aantal dvp’s hun vriendje / begeleider bij zich hadden, weet ik dat niet helemaal zeker.

    Conclusie: ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik fan ben van gangbang. :-) Uiteindelijk ben ik 30x geneukt door vreemden en 3 x door Anton. Nooit gedacht dat ik op zo’n hoog aantal zou uitkomen.

    Ook vond ik het enorm relaxed dat het zonder condoom is. Niet alleen vanwege de extra dimensie van de sperma, maar ook omdat je als vrouw niet op hoeft te letten of het condoom er niet stiekem even afgehaald is (wat ik dus eens heb meegemaakt, en dat was zachtjes gezegd niet leuk).

    De sfeer vond ik prima. Van parenclubs waar ook alleengaande mannen welkom zijn krijg je vaak een beetje een naar sfeertje van geile mannen die je overal achter de kont aanlopen omdat ze wel hopen iemand te kunnen neuken, ze hebben tenslotte veel entree betaald. Omdat je hier toch al een soort van neukgarantie hebt, is het daardoor een stuk relaxter.

    Ook vond ik de mannen zelf vrijwel allemaal heel respectvol. Voorzichtig eigenlijk, niet te onbenullig, niet te grof. Soms zelfs zo dat ik dacht: ‘joh, kom op, steek die pik nou eens goed in m’n mond!’. Erg leuk ook dat sommigen achteraf nog even kwamen bedanken, of zeggen dat ze het erg lekker vonden met me. Da’s leuk om nog even te horen. Fijn voor m’n ego ook. :-)

    Wat mij betreft was dit dus voor herhaling vatbaar.

  • Wipstel

    Ben benieuwd of we weer een aantal “Azzurra-stellen” mogen aantreffen. Lustoord voor bi´s. Wie gaat er nog meer?

    Post was bewerkt op 03-04-2018 15:03 door Paginabeheerder