Sauna Weesp - SPAWellness

  • Matthew

    Vandaag eind van de middag en begin van de avond heerlijk in SPAWellness gezeten. Zaten er mensen van hier ook daar? Zat in het Caldariumbad en daar was een knap stel gezellig bezig. Jammer dat de 2 vrouwen bleven zitten ;). Als jullie toevallig op deze website zitten, hoor ik dat graag. Hetzelfde geldt voor de mooie blonde dame die mij steeds lachend zat aan te kijken.

    Voor de anderen: zijn jullie ook wel eens in SPAWellness?

    Groet,

    M

  • stelarnhem

    Waarschijnlijk vond het stel het jammer dat jij bleef zitten …..

  • Matthew

    Ik zal toch even serieus reageren. In eerste instantie dacht ik dat ook, maar aangezien ze beiden steeds uitdagend naar mij keken terwijl de man aan haar borsten zat en de vrouw met haar rug over zijn lul zat te glijden en ze constant dichterbij kwamen zitten, weet ik dat ze dat niet vonden. Zeker wist ik het toen haar been 3x “per ongeluk” tegen die van mij kwam en ze mij speels lachend aan keek. Vond het erg spannend en een leuk stel, vandaar dat ik mijn bericht heb gepost.

    Voordat jullie zeggen dat deze pagina alleen voor stellen is: ik (28) was deze avond alleen omdat mijn vriendin moest werken. Afgelopen zomer is zij (27) vaak mee gegaan naar het Laakse Strand. “Echt” swingen doen we nog niet, maar soft swingen (kijken en bekeken worden wel).

  • frank

    Als ik de site lees, zijn ze vrij expliciet over hun huisregels. Zijn er wel mogelijkheden dan tot wat ‘vrijer’ gedrag?

  • Matthew

    @Ruby

    Leuk om te lezen :). Helaas lukt woensdag niet voor mij. Dit weekend is dan een betere optie. Wil jij dan ook? In het rustige bad en in de grote stoomcabine is vaak ruimte om meer te doen :).

    @keezkaren

    Hoe laat gaan jullie zaterdag en hoe herken ik jullie?

    Groet,

    M

  • V/M89

    Misschien toch ook maar eens gaan naar de plaatselijke sauna… even op de fiets.

  • Manny

    Gisteren, woensdag 4 juli, zijn wij voor het eerst in deze sauna geweest. Wat een mooi compact complex! De indruk was ook dat er best wel wat ondeugende mensen rondliepen. We zagen nog wat gefriemel in het Caldarium. Wie waren er gisteren ook?

    Kik: PintoNH
  • Mathijs

    Halloooo,

    Na het lezen van de reacties op Spa Weesp hebben we de stoute slippers aan getrokken en zijn we morgen (11 juli 2018) vanaf 10:30 in Weesp. We zijn benieuwd wie we tegenkomen. 

    Tot morgen 

    gr j&e

  • Manny

    Veel plezier! Wij doen het vrijdag.

    Kik: PintoNH
  • V/M89

    Ook al na de nieuwe opening geweest? Hoe zijn de ervaringen?