veluwse bron

  • Rik

    Denk dat ik vanavond naar azzurra ga..

    Tattoo onderarm,schoude,kuit.

  • leukstel

    Wij zijn gisteren vanaf 15;00 in de Veluwse Bron geweest, maar helaas niks meegemaakt, of spannende activiteiten gezien.

    Volgende keer misschien beter

  • hp

    wij zijn er zaterdag 21 10, wie ook?

  • Manny

    Wij zijn er op 22 november. Beiden slank alleen heeft hij ‘een maatje meer hangen.’

    Kik: PintoNH
  • Anneleo

    jammer…   een week te vroeg…   wij 29

  • JeHen

    Wij, ouder stel, willen ook een keer naar een sauna waar ‘iets meer mag’. Is dat bij de VB dan ook toegestaan? En wat kan en mag er dan allemaal?

  • Manny

    J

    Wij, ouder stel, willen ook een keer naar een sauna waar ‘iets meer mag’. Is dat bij de VB dan ook toegestaan? En wat kan en mag er dan allemaal?

    Ten strengste verboden! Als je betrapt wordt vlieg je eruit! In elkaars armen liggen kan al genoeg zijn voor een opmerking… Dus, doen we het stiekem wat het voor ons weer extra spannend maakt.

    Kik: PintoNH
  • JeHen

    Manny, bedankt voor je waarschuwing, zijn er dan andere sauna's (behalve de veelbesproken Azzurra) waar iets meer mag? Wij zijn beginners en willen eigenlijk nog niet meteen naar clubs etc.

  • Johan

    J

    Manny, bedankt voor je waarschuwing, zijn er dan andere sauna's (behalve de veelbesproken Azzurra) waar iets meer mag? Wij zijn beginners en willen eigenlijk nog niet meteen naar clubs etc.

    In Arnhem een sauna waar meer mogelijk is en je welkom bent als stel, kijk eens op de site van “Steamworks”. Het is een Gay-sauna maar met tijd en weilen is het ook voor stellen, single's. Hou de site in de gaten. Op, meestal de laatste Zaterdag van de maand is het ook voor stellen. A.S. Zaterdag is het ook voor stellen ( M/V 0).

  • Manny

    J

    Manny, bedankt voor je waarschuwing, zijn er dan andere sauna's (behalve de veelbesproken Azzurra) waar iets meer mag? Wij zijn beginners en willen eigenlijk nog niet meteen naar clubs etc.

    Graag gedaan! Verder heb ik geen ervaring met sauna's waar meer mag dus daar kan ik jullie niet bij helpen. Succes iig!

    Kik: PintoNH