Zwaluwhoeve of Veluwse bron?

  • RenM

    wij gaan 14 of 16 september naar de zwaluwhoeve of de veluwse bron. Mijn vrouw vindt het spannend als ze wordt bekeken en ik vind het ook spannend als ik zie dat een man naar haar kijkt. Ze weet niet dat ik deze oproep plaats maar ze is voor veel in. Als ik merk dat er een man is die ons volgt en haar bekijkt zal ik haar vragen om wat meer te doen en eventueel in de whirlpool elkaar aan te raken. welke man reageert voor meer info

  • Flevo

    September zeker?

  • RenM

    Eerste vraag is eigenlijk, welke van deze 2 sauna's is hiervoor de beste keuze ?

  • stel 67

    wij gaan waarschijnlijk ook de 16e  naar de veluwse bron en verblijven daar vaak dan hele dag vanaf 10 uur tot aan eind  23:00.

    is altijd een leuke sauna en ook de stoomgrot. De whirlpools buiten doen het ook altijd goed .

    Met de achterste sauna  bedoel je daar de veluwe sauna mee of de infra rood? @frederik

    mag het ook een stel zijn  @R

  • RenM

    Een stel zou natuurlijk ook kunnen maar dan voor de vrouw een passieve rol.

    16 september de Veluwse bron?

  • RenM

    Het wordt een doordeweekse dag volgende week. Dus zeg het maar.

  • kees

    Ik zou zeggen 16 september ben ik ook zo'n beten de hele dag er?

  • RenM

    16 september gaat niet lukken, het wordt een doordeweekse dag volgende week.

    Uiterlijk zal wel een doorslaggevende rol geven in dit alles.

  • RenM

    Wordt waarschijnlijk Elysium. Zie nieuwe topic. Hebben jullie daar ervaring mee ?

  • RenM

    Het wordt de Veluwse bron, 19 september