Nieuwe Meer

• zomerstel

Zijn er meer stellen die hier afentoe genieten van het mooie “weer” en de omgeving?

ondeugend stel.
  • winter

Is dat leuk daar?

• A en B

zomerstel

Zijn er meer stellen die hier afentoe genieten van het mooie “weer” en de omgeving?

Hallo zomerstel. Bedoelen jullie met Nieuwe Meer het cruisegebied in het park De Oeverlanden?

respect naar iedereen. Kik: dokterbobbie
  • zomerstel

W en B
    zomerstel

Hallo zomerstel. Bedoelen jullie met Nieuwe Meer het cruisegebied in het park De Oeverlanden?

Ja dat bedoelen we inderdaad, zijn mooie plekken te vinden.

ondeugend stel.
  • zomerstel

Hansenans

Jazeker wij wel

Wellicht eens met meer mensen daar afspreken?

ondeugend stel.
  • chicco

op 4 juni 2017 was er een grote buiten gangbang georganiseerd , een heerlijke dame werd daar door veel mannen verwend in de buitenlucht. ik was daar ook erbij

• Big

Nieuwe Meer/de Oeverlanden Amsterdam heb ik veel geile ervaringen meegemaakt.

Hier komen best wel veel Stellen, maar ook veel Toeristen, zoals 

Engelse/Franse/Duitse/Belgische Stellen. Meestal na 12 uur s avonds

tot 09:00 uur s ochtends, af en toe ook overdag, Gehele jaar door zomer en winter.

Maar je moet dan wel op de juiste locatie zijn. Dit is de juiste locatie: Oude Haagseweg Amsterdam

tegenover benzine-pompstation/Hotel, vanaf de parkeerplaats lopend

naar de Park zie je gelijk aan je linker kant een houten hekje, daar ga

je naar binnen (dus hekje open maken) en na 70 meter heel veel beschutte plekjes.

En daar begint het sex-avontuur.

Vrijdag 21 juli ben ik weer omstreeks 01:00 uur s nachts, maar eerst ga ik naar

Sauna Spa Zuiver Amsterdam om 16:00 uur en blijf tot sluitingstijd, hier heb ik ook

heel veel ontspannende geile ervaringen meegemaakt.

Ik ben een Latino, 29 jr, kort stijl haar en draag een gele partybril.

Alvast een hete Zomer toegewenst aan allen.

• zomerstel

zomerstel
    Hansenans

Jazeker wij wel

Wellicht eens met meer mensen daar afspreken?

Afgelopen week een middagje samen liggen zonnen, zou leuk zijn als er meer stellen zouden komen.

Komende week gaat het ook weer mooi weer worden ……………….:P

ondeugend stel.
  • Ted

zomerstel

Wij komen hier wel eens genieten omdat het voor ons de enige plek op fietsafstand is maar gaan liever naar andere locaties. Met name de aanwezigheid van veel geklede mannen vinden we minder. We vinden het verre van erg om bekeken te worden als we bezig zijn maar hebben dan wel liever dat de kijkers ook naakt zijn.

Er wordt trouwens behoorlijk gewaarschuwd (op bijvoorbeeld homocruise sites) om hier na donker te komen, dat zouden wij niet doen.

• zomerstel

Ted
    zomerstel

Wij komen hier wel eens genieten omdat het voor ons de enige plek op fietsafstand is maar gaan liever naar andere locaties. Met name de aanwezigheid van veel geklede mannen vinden we minder. We vinden het verre van erg om bekeken te worden als we bezig zijn maar hebben dan wel liever dat de kijkers ook naakt zijn.

Er wordt trouwens behoorlijk gewaarschuwd (op bijvoorbeeld homocruise sites) om hier na donker te komen, dat zouden wij niet doen.

Helemaal eens…..

Het meekijken van mannen kan soms spannend zijn maar ook totaal het tegenovergestelde :-(

Vorige week smiddags even geweest maar dan kiezen wij voor het 2de veldje, zou leuk zijn als er vaker stellen zouden komen.

Jullie andere of betere locaties.

ondeugend stel.