Camper swingers

  • rudie

    gaan met hemelvaart naar camping grensland in belgie. iemand ervaring mee???

  • dil

    hoi wij zoeken leuke camperplekken

    stel 48 50 gelderland

  • Leonora

    Camping Grensland is een leuke naturisten- camping maar verwacht er geen actie.

    Als koppel zijnde kun je natuurlijk altijd voor actie zorgen;)

  • Leonora

    Wie kan er mij iets meer vertellen over naturisten-terrein in Cuijk?

    We willen eens met de camper er gaan staan en zouden het leuk vinden als we wat aansluiting krijgen.

    Volgens mij heet het daar Kraaijenbergse plassen.

  • dil

    er is hier denk ik weinig belangstelling voor door camperaars

  • smoeties

    Inderdaad, de camping ligt vlak bij de Kraaijsenbergse plassen op loop en fietsafstand het naturistenterrein. De camping is kleinschalig. Het naturistenterrein is ook niet erg groot en 95 % mannen. 

    Ergens anders naakt zonnen ( en de rest ) is niet toegestaan. Er wordt hier intensief gecontroleerd door fanatieke BOA's

    Er ligt aan de oost kant van de plas nog een speciaal camper verblijf plaats. Misschien is dat iets voor jullie. Wij hebben daar geen ervaring mee, maar er staan er altijd wel een stuk of 20. Ook bij de jachthaven is een camperplaats.

  • Camper stel 55 plus

    Wij zijn een gezellig stel uit oost Nederland en gaan er ook regelmatig met onze camper op uit. Wij hebben voor het hemelvaartweekend nog geen plannen gemaakt. Wie heeft een leuk voorstel.

  • slank stel 71/60

    wij staan regelmatig met onze camper op mooie plekjes ook in Deventer zelf of bussloo maar hebben tot nu toe weinig reacties gehad

  • Camper stel 55 plus

    Wij gaan vrijdag weer lekker een weekendje weg. Hebben nog geen bestemming (in Nederland ) voor ogen.

    Wie gaan er ook en vinden het  gezellig om er samen een spannend weekend van te maken.

  • Camper stel 55 plus

    slank stel 64/53

    wij staan regelmatig met onze camper op mooie plekjes ook in Deventer zelf of bussloo maar hebben tot nu toe weinig reacties gehad

    Gaan jullie het weekend nog weg?