Playa Del Ingles

  • Stel

    Voor ons is het bijna weer zover

    Vanaf 4 juni tm 18 juni verblijven wij in

    San Valentin & Terraflor

    Welk leuk stel komen wij in die periode daar tegen?

    Midget golf bij Yumbo

  • geilstel

    Wij gaan 6 mei voor 15 dagen lekker de duinen in of tegen de duinrand aan daar is het niet warm

    strand
  • Joris

    Wij zijn 10-16 juni ook in Playa Del Igles. Ik (m, 48jr, 1,95m) en wederhelft (47jr, 1,80m). Ik weet echter nog niet of zij tijdens onze vakantie haar ondeugende ader durft te laten opspelen ;-) maar wellicht kunnen we elkaars gegevens uitwisselen?

    Groetjes J. (en zij K.)

  • Stel

    “haar ondeugende ader durft te laten opspelen ”  ??????

    Klinkt wat bizar -_-' 

    Weet zij wel wat jij wilt? Wij krijgen de indruk dat het meer jouw feestje is zonder ruggespraak. Confrontatie actie?

    Not our cup of tea pal

  • Peter

    Wat een onvriendelijke toon “ontdekkend” Jullie doen je naam geen eer aan. :) 

    Zijn de meeste stellen niet zo in het swing wereldje gestapt omdat er ėėn van de twee

    het begin maakte van deze “ ontdekkingsreis”.

    Ieder doet het op zijn eigen manier. Ieders manier gewoon in zijn waarde laten en niet te snel oordelen

    over de ander. Hier wil ik het bij laten. 

    Liefs.

    Monique.

  • Stel

    Peter

    Wat een onvriendelijke toon “ontdekkend” Jullie doen je naam geen eer aan. :) 

    Zijn de meeste stellen niet zo in het swing wereldje gestapt omdat er ėėn van de twee

    het begin maakte van deze “ ontdekkingsreis”.

    Ieder doet het op zijn eigen manier. Ieders manier gewoon in zijn waarde laten en niet te snel oordelen

    over de ander. Hier wil ik het bij laten. 

    Liefs.

    Monique.

    Heel goed dat je het zegt!

    De veronderstelling wordt hier gewekt dat het eenrichtings verkeer is door de vraagstelling.

    Immers, swingen doe je met z;n twee en is een ieder op de hoogte van wat er gaat gebeuren, als je tenminste eerlijk bent. :D 

    Bovendien stonden er bij ons vraagtekens achter. Wij vroegen het ons af zonder verdere ver- of be-oordeling.

    En ja dat is niet ons ding.

    Idd “ontdekkend” was een eerdere confrontatie waarvan 1 van de twee totaal niet wist van wat er ging gebeuren.

    Dus je hebt helemaal gelijk ^^D

    Deze ontdekkingsreis doe je samen.

  • Joris

    @ontdekkend ; áls dan was dit zeker alleen in en na samenspraak tussen mij en K gebeurd. En dan niet op confronterende wijze. Tenzij jij/jullie ons onderlinge gesprek al als confrontatie zouden zien. Als K er dan voor open zou staan zouden wij bijv eens kunnen ontmoeten op een koffie of ander natje. En dan zien of K (en jullie en ik uiteraard) er een klik bij zou voelen. If not even goede vrienden.

    Maar de toon van jou/jullie reactie spreekt boekdelen; die klik zal er beslist niet zijn :-)

    Rest mij jullie een leuke vakantie te wensen.

    @Peter & Monique : ben het met jullie eens. Het is ook niet zo, dat K er niet voor openstaat. Maar wel dat ze het moeilijk vindt zich voor te stellen hoe je van A denken of zeggen de overgang kunt maken naar B (hoe die B er dan ook uit moge zien :-D)