Ik ben gistermiddag geweest en na aanvankelijk een rustig begin werd het aan het eind van de middag helemaal geweldig. Ik ben benieuwd hoe het s'avonds was, denk er over om volgende keer s'avonds te gaan.
3 weken geleden met een gelegenheidsvriendin deze mooie sauna bezocht. Voor mij de eerste keer. Beiden zijn we biseksueel en erg aktief. Na binnenkomst uitgekleed en met een handdoek aan de bar gaan zitten en heerlijk genoten van een kopje koffie. Tussentijds natuurlijk heerlijk voelen aan elkaar en elkaar een beetje opgeilen. Na een half uurtje maar eens gaan kijken wat zich achter de deuren afspeelt. Nou, dat wisten we al heel snel. Nadat we samen plaatsnamen in het bubbelbad was het bad binnen de kortste keren gevuld met allemaal mannen………..nou, mijn vriendin schrok hier wel even van, maar vond het uiteindelijk reuze geil dat er zoveel aandacht aan haar besteed werd. Uiteindelijk weet ik niet meer hoeveel mannen haar betast, gebeft, geneukt hebben. Geen idee hoeveel pik ze in haar mondje gehad heeft. Maar goed dat mijn vriendin een nypfo is en er geen genoeg van kan krijgen. Na ruim 90 minuten ff een pauze ingelast. Na weer en uurtje barhangen opnieuw naar achteren en plaatsgenomen op de verwarmde stenen. In eerste instantie waren we alleen en heb ik haar even helemaal voor mezelf gehad. Lekker standje 69 gedaan en heerlijk genoten. Ikzelf lag bovenop en voelde plots warme lippen rond mijn ballen. Toen ik even later opkeek zag ik dat een man mijn ballen likte terwijl ik gepijpt werd door mijn vriendin. Heerlijk, wat een hemels genot. Niet lang daarna werden we vergezelt door een stuk op 15 mannen die elkaar hielpen, mij heerlijk verwendde en mijn vriendin heerlijk neukten. Al met al een top dag gehad bij Azzurra. Voor mij zeker niet de laatste keer. Btw, dit was op een donderdagmiddag/avond
Heel veel plezier @pacha4737. Ik ben ervan overtuigt dat jullie een top dag tegemoet gaan. Enne……..laat je heerlijk verwennen daar. Er zijn vast genoeg mannen die je graag willen verwennen. Ik hoop te lezen hoe het jullie bevallen is
Ik zal hier zeker onze ervaring delen. Ons hoofddoel is genieten van een ander bi-stel.
Maar zonder tegen te pruttelen zal ik ook maar aan de wens van mijn mannetje voldoen. Zeer vervelend
Dat kan ik me voorstellen hoor, erg vervelend haha. Maar…………geniet ervan en vervul je mannetjes droomwens. Weet zeker dat jullie daarna nog heel lang kunnen terugkijken en genieten van een ontzettend fijne dag. Wie weet komen we elkaar nog eens tegen. Ik bezoek Azzurra weleens met een gelegenheidsvriendin, beiden hartstikke bi
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?