groot geschapen opa gezocht

• jo.sauna.jo

Mijn vriend vind het geil als ik eens een opa zou pijpen, Dat is dus laatst in de sauna voor het eerst gebeurd^_^ 

Wij vonden het super spannend, maar het was van korte duur! En nu willen we meer:P 

Nu zijn wij op zoek naar een oudere man boven de 60 Die ook nog eens groot geschapen is, in noord holland.

voor serieuze intresse,stuur ons prive bericht x

• Milan

mag het ook een charmante opa van net geen 60 zijn…:||| 

• jo.sauna.jo

hahaha bedankt voor jullie reacties we hebben ooit eeder op deze site een oproep gedaan maar daar werd niet op gerageerd dus had dit niet helemaal verwacht! de zenuwen slaan zelf toe lol. en ja charmante51 dat zou nog wel kunnen lol.

maar voordat ik reageer wacht ik op mijn partner die nog thuis moet komen.

het contact veder via de mail ? ik dacht dat je hier ook prive berichten kon sturen? dan in de eerste instantie via een pb.

xxx jo

• jo.sauna.jo

jo.sauna.jo@outlook.com stel je maar voor. en natuurlijk ook je maat

• jo.sauna.jo

Nou charmant51 stel je maar voor???   jo.sauna.jo@outlook.com

Post is bewerkt op jul 17, 2015, 9:09 p.m. door jo.sauna.jo

• jo.sauna.jo

Hoi angeloor laat opa zich maar voorstellen via jo.sauna.jo@outlook.com spannend

• william54

hallo ,  ik lees net deze heerlijke spannende oproep , ik ben een opa van 61 . , laat maar weten of je meer informatie  wilt , ik wil jullie niet ongevraagd mailen ,  mijn adres , wdegraver@hotmail.com

wdegraver@hotmail.com

• william54

hallo ,  ik lees net deze heerlijke spannende oproep , ik ben een opa van 61 . , laat maar weten of je meer informatie  wilt , ik wil jullie niet ongevraagd mailen ,  mijn adres , wdegraver@hotmail.com

wdegraver@hotmail.com

• Bert

Mmmm mag ik ook

• willem

Bert

Mmmm mag ik ook

ppppppppppppfffffffffffffffffffffffffffffff  is al 7 jaar oud het bericht waar je op reageert

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK willem