Thermen La Mer

  • 64kees

    Hoi,

    Wij zijn een nieuwsgierig stel van 49 en 52 jaar.

    en ook ontdekkend wat we willen.

    en gaan zaterdag 31/5 na Thermen La Mer in Almere

    En willen kijken en bekijken in de sauna. ( Opgietingen slaan we niet over)

    Indien het wederzijds klikt gaan we misschien wat verder.

    Dit is voor ons de eerste keer.

    Wie komen we tegen of heeft tips voor ons.

    groetjes Marion Kees

  • Y&S

    Wij gaan vandaag voor het eerst. We zijn erg benieuwd.

    Weinig gelezen hier over deze Sauna.

    Groetjes Y&S

  • 64kees

    hoi Y&S

    hoe hebben jullie het daar gevonden.

    wij vonden het een mooie sauna waar best wel wat mogelijk is.

    maar aangezien we de eerste stapje aan het zetten zijn, vinden we het moeilijk te beoordelen wie wel wie niet.

    misschien zaterdag weer een sauna dagje, maar dat zal dan zo als het er nu na uitziet zwaluwhoeven zijn.

    groet van ons

  • Y&S

    Hoi 64kees,

    Het is een hele leuke sauna. Niet erg groot betreft het aantal sauna's, maar buiten heb je een heleboel lig plekken, wat afgelopen zondag ideaal was.

    Ook wij zijn beginnend. Lekker kijken samen beetje fantaseren wie wel wie niet……. Hij kijkt wel veel, zij ook wel…zouden ze?….Of toch niet? Enzo ging het de hele dag. Als er tekenen waren, hebben wij ze in ieder geval gemist. Maar wel een erg leuke dag gehad.

    Groet,

    Y&S

  • Y&S

    Morgen, 1/8, gaan we weer. Hopelijk is er wat te beleven.

  • Actief Geil Stel

    Hoi Y&S,

    Wij gaan misschien rond het middaguur. Hoe laat komen jullie en hoe herkennen wij jullie? Kan via PB.

    Actief Geil Stel

  • Y&S

    Sorry, we waren al weg en heb je bericht vanmorgen niet meer gelezen. Was een lekkere dag. Geweldige sauna is het toch. Hebben de hele dag vooraan bij de ingang naar de bubbelbaden geleden.

    Volgende keer zullen we eerder berichten.

    Jullie nog geweest?

  • Sheila&Roy

    Morgen avond leuke knappe stellen in Thermen Almere?

  • altijdwat

    Thermen la mer,

    Ik ga ervan uit dat dit een reguliere sauna is, of gebeurt met regelmaat iets?

    Binnen reguliere sauna's is friemelen en meer eigenlijk taboe, maar er zijn uitzonderingen.

    Soesterberg en Bussloo zijn in mijn ervaring de moeite waard, maar met mijn eigen partner en geen andere contacten op een enkele uitzondering na….

    Is Almere sexueel inspirerend? Het zal geen Azzura zijn, maar een beetje vrijdenkendheid lijkt mij in Almere wel op z'n plaats…

    Reageer aub met je ervaringen….

  • Gee

    Gaan er komende vrijdag 19 sept nog “spannende” mensen naar Thermen La Mer?