Buitensex Texel

• Natte gleuf

Wij geil stel van bijna 40 zijn op weg naar Texel en hebben gelezen dat er naaktstranden zijn….

Maar eigenlijk zijn we op zoek naar plekjes waar stoute dingen gedaan worden…

Wie weet waar en of ze er zijn?

• stel ov

Hallo geil stel,

Texel is voor ons onbekend(helaas) in overijssel weten we wel plekjes.wij regelmatig op naaktstrand en elders in de natuur..houden van kijken en bekeken worden.Wij stel van rond de 40 zouden graag met stel in contact komen.

groeten

• S & P

Hoi geil stel uit Overijssel,

Je kunt ons mailen op rondebrunette@hotmail.com

Jullie zijn welkom in Texel! Heerlijk warm hier nu!

Geile groetjes

• wapstel

hoi Buitensexers,

week 25-29 augustus (2014 weliswaar LOL) zoeken we iets soorgelijks met heerlijk stel, wie weet:)-D

• Peter

wij zijn er ook de komende 2 weken, in De Koog. Iemand suggesties?

• dhaanzee

Donderdag 28 augustus ga ik ook dag naar Texel. Wie van de stellen heeft intersse. Ik leuke binieuwsgierige man van 56 en respectvol en betrouwbaar

• Peter

Helaas, dan vertrekken wij alweer

• dhaanzee

Jammer

ik kan mezelf niet eerder vrij maken. Gek he terwijl ik in Den Helder woon ,dat er tegenover ligt.

Misschi zin in leuk chat of en skype contact?

Je weet nooit hoe of wat.

Groeten vanuit Den Helder en wat beter weer gewenst

• Daniella en Mike

Wij geil swingersstel gaan do vr zaterdag en zondag naar texel zitten in de koog wie ontmoeten we daar in de avond ?

Xxx Daniella en Mike

• Samen

Daniella en Mike

Wij geil swingersstel gaan do vr zaterdag en zondag naar texel zitten in de koog wie ontmoeten we daar in de avond ?

Xxx Daniella en Mike

Helaas, wij zaten dat weekend op Schiermonnikoog met hele mooie en geile duinen. We hebben ons daar kostelijk vermaakt. Ook op Texel geweest en daar de duinen ontdekt waar meerdere stellen lagen.

Wijlekkersamen Ad gmail