Flevonatuur wie nog meer?

  • Maybibi

    Wij staan op Flevonatuur en zijn eigenlijk gewoon nieuwsgierig wie van dit “prikbord” ook of daar staat of daar regelmatig komt. Wj hebben onze caravan daar op een seizoensplek staan.

    Dus ondeugende mensen meldt u!

    PS schijnbaar vinden mannen alleen het leuk om ook te reageren maar die zoeken wij zelf uit en niet via een forum voor swingers!

  • John

    Ik ga er af en toe wel eens een dag heen.

  • nieuwstel

    Hoi hier vrouw van nieuwstel.

    Ik wil binnenkort ook eens een keer daar proberen te kamperen, net vandaag een caravan gekocht.

    Is zijn nogal wisselende verhalen over flevonatuur,

    zijn jullie met name positief of negatief over flevonatuur.

    Mocht het maandag lekker weer zijn, ga ik samen met de hond naar het Laakse strand… wie weet zien we elkaar…

    xxx vrouw van nieuwstel

  • Maybibi

    Ha dame,

    Nou het is afhankelijk van wat je zoekt, wij zoeken dus niets! Als wij lieve en leuke mensen ontmoeten kan er leuke spanning ontstaan maar veel mensen hier, we zijn net geariveerd, zijn erg burgelijk en lullen enkel over de ander. Maar daar hebben we niets mee en negeren dat!

    Stuur maar prive berichtje als je leuk contact zou willen hebben!

    Xx

  • nieuwstel

    Hey Maybibi,

    we zijn hier nog niet ingelogd, zullen dat wellicht een keer doen.

    Nee, we zijn niet op zoek. Wat jullie omschrijven hoe de mensen zijn op Flevonatuur, weerhoudt ons van actie,.

    we zijn geen normaal swingersstel. we zijn niet bi,

    hooguit ben ik wat nieuwsgierig, maar alleen als de situatie zich zo voordoet,

    oftewel, we houden van seks, veel seks, genieten van andere mensen, zijn ruimdenkend, maar man is helemaal hetero, en geniet als zijn vrouw geniet van alle andere dingen/mensen alles wat met seks te maken heeft.

    vrouw gaat af en toe lekker op pad om nieuwe dingen te ondernemen,

    en waarom we ons niet registreren… we zijn geen echte swingers, willen ons ook zeker niet voordoen als swingers,

    maar gewoon zoals we zijn.

    een koppel, waarvan de vrouw meer behoefte heeft aan mannen, en af en toe een verdwaalde vrouwenhand, en een man die daarvan meegeniet.

    xxxx nieuwstel

  • Maybibi

    Hoi nieuwsteldame,

    Ach swingen is een naampje, wij kunnen ons goed vinden in je eigen omschrijving. Wij leven meer met vriend en vriendin naast onze eigen relatie dan dat we bedhoppers zijn!

    Hier registreren is ook zeker geen noodzaak hoor,

    Xxx

  • nieuwstel

    Fijn om te horen,

    wie weet komen we elkaar tegen…..

    morgen ws naar Azzurra,

    en ik hoop maandag of de rest van de week als het mooi weer is te gaan genieten op het Laakse strand.

    Hoop julie te zien.

    kus, xx vrouw nieuwstel.xx

  • Maybibi

    Onze vakantie begint vanaf 12 jli en tot die tijd in de weekenden en de man alleen op dinsdag/woensdag aanwezig. Laakse strand is vlakbij……

    Xxx

  • E&H

    Hallo dame van nieuwstel.

    Ik, man 47 jaar, 1.90m, 93 kg, halflang blond haar, sportief uiterlijk, woon vlak bij het laakse strand.

    Interesse om elkaar eens te ontmoeten?

    Ik heb geen buik, baard, bril, snor, piercings, tatoo's…..:-)

    Ik hoor graag van je.

  • nieuwstel

    Hallo man,

    Wij zijn niet van de afspraken maken,

    kom ik iemand ergens spontaan tegen, en is er de “ klik” ,en gebeurd er wat is het prima.

    Maar spontaniteit vinden wij veel leuker…..

    xxx vrouw van nieuwstel