cuckolding

• Jeroen

Zijn hier ook stellen die zich aangetrokken voelen tot cuckolding?

bij jullie thuis, bij mij thuis of op een buitenlocatie?

Na een wederzijds klikkende communicatie via de telefoon en van te voren besproken to do's en dont's kunnen we heerlijk genieten.

• henk82

Misschien een stomme vraag hoor, Maar wat is cuckolding?

• robert

mail ons is en vertel dan wat over jezelf. gr r

• doosje

Cuckolding is een term uit de wereld van het sadomasochisme, die is komen overwaaien uit de Verenigde Staten. Het woord wordt gebruikt voor een spel, voor velen ook een levenswijze, waarin van een (echt)paar de vrouw allerlei seksuele vrijheden heeft, die de man niet heeft. De man heeft in een cuckolding-relatie weet van zijn vrouws vreemdgaan.

In het algemeen is de vrouw in zo'n relatie dominant aan haar partner.

Cuckolding kent vele variëteiten. Sommige daarvan zijn relatief zachtaardig; er zijn er ook die buitengewoon vergaand zijn. Zo zijn er stellen die hun plezier beleven in een parenclub en feitelijk niet verder gaan dan een eenzijdig soort swingen. Aan de andere kant van het spectrum zijn stellen die zover gaan dat de vrouw volledige controle heeft over haar partner. Het komt voor dat zij in zo'n geval een nieuwe partner heeft gekozen, die feitelijk haar (chronologisch) eerste partner heeft verdrongen. Niet zelden rest de cuckold in een dergelijke relatie de rol van slaaf of huisdier. Het komt voor dat de vrouw kinderen krijgt van haar nieuwe partner.

Het woord is afgeleid van koekoek (cuckoo), die na de bevruchting hun eieren door een andere vogel laten uitbroeden. Vroeger dacht men daarom dat het koekoeksvrouwtje zich door andere vogelmannetjes liet bevruchten.

• erix69

Mooi en eenvoudig uitgelegd… zoals het in de wiki staat.

Ik denk nog steeds dat het grootste deel van onze bevolking de betekenis van cuckolding niet kent.

De onderdanige echtgenoot is de cuckold of cuck

Zijn vrouw de cuckoldress

De buitenechtelijke partner van de cuckoldress is de bull of bumilo

• sexiting

Heerlijk dat cockolding, je vrouw genomen zien worden door andere mannen, zo super geil. Heerlijk dat jullie dat samen kunnen delen. Heel veel plezier.

• Heerlijk Genieten

Beste Robert, ik geef je graag meer info over mezelf maar dan heb ik wel je e-mail adres nodig. Je kan me mailen op dj654xxx@gmail.com. xxx Jeroen

• Miranda

Hoi ik ben Miranda, 26 jaar, en heb al 5 jaar een lieve vriend. Maar, loop al een jaar rond met een cuckolding fantasie… :") mijn vraag aan jullie is, hoe kan ik hier met mijn vriend over beginnen te praten? :') iemand tips?

Mail me dan :) mirandaslot94@gmail.com

Xxx