Rijkstwaterstaat Barendrecht

  • gezell

    Gisteren zijn we even wezen kijken en het is een mooie plek echter weinig mensen. Nog iemand een tip wanneer je het beste kunt gaan.

  • Natuurtje

    In de middag. Er is altijd wel wat aanloop. Nu het erg begroeid is kun je ook in het gras tussen de oude brug en RWS redelijk beschut liggen.

  • Natuurtje

    De laatste tijd is de plek ontdekt door meer stellen. De mannen zijn over het algemeen erg netjes. Ongedwongen sfeer.

    Wie durft.

  • P en C

    rick

    vanmiddag kom ik man blond 35 jaar naar barendrecht om mij te laten verassen.

    ik ben een sletje om te gebruiken.

    wie wil er gebruik van maken

    https://swingers.startpagina.nl/forum/topic/1716486/taal-gebruik-en-dergelijke/

    Lees voor de gein de P.S. ook eens.

    En je laten verassen is wel heel extreem laten gebruiken hoor. Dat gebeurt je alleen bij een crematie. Maar goed, dat slechts terzijde.

  • Robert026

    P en C
    rick

    vanmiddag kom ik man blond 35 jaar naar barendrecht om mij te laten verassen.

    ik ben een sletje om te gebruiken.

    wie wil er gebruik van maken

    https://swingers.startpagina.nl/forum/topic/1716486/taal-gebruik-en-dergelijke/

    Lees voor de gein de P.S. ook eens.

    En je laten verassen is wel heel extreem laten gebruiken hoor. Dat gebeurt je alleen bij een crematie. Maar goed, dat slechts terzijde.

    @ P en C: voor deze once in a Lifetime (voor zowel stellen als Rick) kinky kans moet toch wel een uitzondering op de regels gemaakt kunnen worden ? Uiteraard mits er een vergunning van de gemeente is voor die verassing.

    @ Rick: misschien is Slettebakken bij Bergen Noorwegen een betere plek !

    Single op zoek naar een leuk contact hetepost_nl@hotmail.com
  • Bistell

    Kevin

    Goedemiddag,

    Ben een jongeman van 27 jaar. Vanavond rond 22:30 uur ben ik op locatie. Zijn er nog leuke vrouwen of stellen die ook langs komen?

    Als vanavond niet uitkomt wanneer zijn jullie dan aanwezig? Dan kan ik daar rekening mee houden ;)

    Wat een onzin zeg

    Groetjes Kevin