Naaktstrand Griekenland.

  • Babe

    Hoi,

    Deze zomer willen wij naar Griekenland op vakantie. Wel willen wij naar een naaktstrand, maar via Internet kan ik niet precies duidelijkheid vinden of het officiële naaktstranden zijn of niet. Heeft iemand misschien tips of ervaringen over naaktstranden in Griekenland?

    Groetjes Ba en Be

  • FlevoStel

    Er is in Griekenland maar een officieel naaktstrand en dat is op Kreta bij het naturisten complex Vritomartis. Zelf komen we al heel wat jaren op de Griekse niet officiele naaktstranden. We merken dat naturisme steeds meer en meer verdwijnt op de Griekse stranden. Meer info: www.vritomartis.com. Een aardige accomodatie ( wel aan vernieuwing toe) Het avondleven is ons een beetje te tam.

  • Babe

    Hoi,

    Bedankt voor de informatie, het bevestigt eigenlijk een beetje wat wij al dachten en dat is dat naaktstranden wel gedoogd worden, maar niet echt officieel zijn. Zul je altijd zien dat je vakantie niet wordt wat je er van voorgesteld had omdat de plaatselijke autoriteiten roet in het eten gooien. Maar wie weet wat voor waardevolle tips hier nog binnen komen, anders wordt het toch (weer) de Canarische eilanden.

  • Zuidstel

    Kijk hier maar op, wij komen al dik 20 jaar op de Griekse stranden.

    http://www.barefoot.info/greekgde.html

    Succes ermee!!

    Monique en Toine.

  • West

    Wij gaan 25aug. Stel begin 30 en houden van bekeken worden. We maken een rondreisje en beginnen bij het dorpje Platanias

  • lovelyrenr

    welk eiland gaan jullie, wij gaan naar samos op 3 sept.

    xx

  • Ag

    Dag,

    Ik zeil elk jaar twee weekjes in Griekenland, lekker in mijn blootje, samen met wat vrienden. Helaas is alles tamelijk braaf gebleven totnogtoe.

    Mocht je zin hebben eens iets spannenders te doen op open zee, zeg het dan maar. Kunnen zeilen is niet nodig: ik ben een gebreveteerd en ervaren zeiler.