NVSH

• DMstel NH

zijn er stellen die ervaring hebben met de massage-avonden en/of de zogenaamde “intimiteitenmiddag” voor paren? Deze bijeenkomsten zouden regelmatig bij de NVSH in Haarlem worden georganiseerd, maar wij vinden er weinig info over en vragen ons af of het nog steeds plaatsvindt…..Op zich zijn wij wel geinteresseerd namelijk!

Alle info is welkom,

Bedankt alvast en G goetjtes

DM stel

• AMstel

De massageavonden zijn een feest. De sfeer is er, zoals ze ook op de site aangeven, vriendelijk.

Door de roulatie die er is maakt eenieder gemakkelijk contact. Dit samen met de open sfeer ben je steeds weer verzekerd van gezelligheid, een lekkere massage en als er een klik is is er ook intimiteit. Want afhankelijk van de klik geef of krijg je een lekkere massage of juist een intieme massage. Als de klik erg goed is komt er weinig van de massage, maar een feest is het dan zeker. De naam feestmassage klopt dus wel voor die avonden.

Ook hier geldt de vrouw is de maat van wat kan. Mijn vrouw heeft zich nooit ongemakkelijk gevoeld en dat geldt niet bij iedere club. Wij komen er graag. Het is ook voor ons ook steeds een verrassing, want iedere avond is weer anders, maar gezellig is het steeds als we gaan.

De intimiteitenmiddag zijn, van wat mij bekend is, nog vrij nieuw. Hopelijk kan een ander je aan info helpen. Ik denk dat de massageavond een mooie opstap is naar de intimiteitenmiddag. Ook wij willen ook daar eens gaan kijken.

• kuststel

Beste AMstel

Een mooie beschrijving van de feestmassage. waarschijnlijk gaan wij die binnenkort in Haarlem een keertje meebeleven. Kun jij ook vertellen wat de doorsnee leeftijd is van de deelnemers. Wij zijn begin vijftig en hopen dat wij wat onze leeftijd betreft niet zullen opvallen.

Wij zijn benieuwd.

Alvast bedankt voor je reactie en misschien zien we elkaar in Haarlem.

Groetjes,

JaCo

• johndekker62@hotmail.com

Hoi het is heel leuk wij gaan ook wel eens

We kunnen ook een keer gewoon afspreken ergens

Zie onze oproep op dit forum

Groetjes van Patricia en John xxx

• DMstel cordam57@hotmail.com

hoi AMstel, hier DMstel,

bedankt voor de info. Wie weet komen we elkaar een keer tegen daar. Hoeveel deelnemers zijn er gemiddeld en wat is de gemiddelde leeftijd?

GG

D en M

• Feestmassage

Hallo Beste mensen,

Leuk dat jullie via dit forum het over de feestmassage hebben.

Ik als coordinator kan jullie nog wel wat info geven.

en jullie kunnen ons natuurlijk altijd benaderen via de site Hoe de feestmassage in zijn werking gaat is ruimschoots beschreven op de site van de nvsh. Mocht je vragen hebben kan je ook altijd een van de telefoonnummers bellen die er bij staan,( wij bijten niet) :)

De gemiddelde leeftijd van de vaste kern, dwz die elke maand aanwezig zijn is 60+ Ik zelf 55.

Echter er komen bij de individuele paren ook jongere stellen.

Er kunnen maximaal 12 stellen deelnemen. De bezetting ligt ongeveer op gemiddeld 8 stellen.

Elke derde zaterdag van de maand is deze happening. Altijd gezellig en de nieuwe mensen worden altijd snel opgenomen in het geheel. Muurbloempjes zijn er bij ons niet.

We willen wel graag dat je je aanmeld via de site-mail.

De intimiteitensoos Is een gezellige zondag middag. elke 2de zondag van de even maanden, met een hapje en een drankje.

Er kan dan zoals wij het zeggen op de mat gegaan worden. maar als je wilt kan je ook bij de bar zitten of op een van de banken.

Vrijheid blijheid. In tegenstelling tot de massage is er geen meedoen verplichting.

Bij de massage is het gelijk meedoen al mag je wel als je dat wenst, maar ik denk dat het in jullie swingerskringen niet nodig is bij je eigen partner blijven en zo de kat uit de boom kijken.

Dus ik zou zeggen schroom niet en geef je op voor de gezellige feestmassage avonden. Voor de intimiteitensoos op de zondag middagen kan je zo komen.

Misschien overbodig te zeggen maar beide activiteiten zijn voor man/vrouw paren.

allemaal de groetjes en tot ziens.

• Eric&Joyce

Wij zijn ook geintresseerd in de feestmassage..

We zijn 46/51.

I.v.m. kids kunnen we niet altijd en moeten we vooruit plannen.

Woonplaats is Heemskerk

gr.

• dmstel cordam57@hotmail.com

Heee da's toevallig, wij wonen ook in Heemskerk….

als jullie willen, misschien even contacten via hotmail?

GG

D en M

• feestmasssage

Je kan je tot op de dag zelf aanmelden…. in iedergeval proberen… vol is vol natuurlijk.

bellen met een van de nummers die op de site genoemd zijn.

groetjes coordinator Feestmassage

• arez

Goedenavond,

Voor de gene die in het midden van nederland wonen of die voor de eerste keer naar de massage avond gaan

en het uitwisselen een te hoge drempel vinden kijk ook eens op de site van de Berghut in Amersfoort.

Erg gezellig en laagdrempelig.

Groet Arez