Hallo Beste mensen,
Leuk dat jullie via dit forum het over de feestmassage hebben.
Ik als coordinator kan jullie nog wel wat info geven.
en jullie kunnen ons natuurlijk altijd benaderen via de site Hoe de feestmassage in zijn werking gaat is ruimschoots beschreven op de site van de nvsh. Mocht je vragen hebben kan je ook altijd een van de telefoonnummers bellen die er bij staan,( wij bijten niet)
De gemiddelde leeftijd van de vaste kern, dwz die elke maand aanwezig zijn is 60+ Ik zelf 55.
Echter er komen bij de individuele paren ook jongere stellen.
Er kunnen maximaal 12 stellen deelnemen. De bezetting ligt ongeveer op gemiddeld 8 stellen.
Elke derde zaterdag van de maand is deze happening. Altijd gezellig en de nieuwe mensen worden altijd snel opgenomen in het geheel. Muurbloempjes zijn er bij ons niet.
We willen wel graag dat je je aanmeld via de site-mail.
De intimiteitensoos Is een gezellige zondag middag. elke 2de zondag van de even maanden, met een hapje en een drankje.
Er kan dan zoals wij het zeggen op de mat gegaan worden. maar als je wilt kan je ook bij de bar zitten of op een van de banken.
Vrijheid blijheid. In tegenstelling tot de massage is er geen meedoen verplichting.
Bij de massage is het gelijk meedoen al mag je wel als je dat wenst, maar ik denk dat het in jullie swingerskringen niet nodig is bij je eigen partner blijven en zo de kat uit de boom kijken.
Dus ik zou zeggen schroom niet en geef je op voor de gezellige feestmassage avonden. Voor de intimiteitensoos op de zondag middagen kan je zo komen.
Misschien overbodig te zeggen maar beide activiteiten zijn voor man/vrouw paren.
allemaal de groetjes en tot ziens.