Wie heeft ervaring bij Bowika in Enschede

  • Swingers

    Hoi,

    Wij horen veel over Bowika in Enschede, een sex bioscoop.

    Wie heeft hier ervaring mee?

    Zijn hier via het gastenboek afspraken te maken?

    We hebben gehoord dat op het gastenboek veel berichten worden verwijderd door de webmaster.

    Waarom is dit?

    We horen graag!!!!!

  • wecco

    Hoi,

    Bowika is eem zeer nette en gezelige bios. de ervaring is dat de afspraken die via het gastenboek worden gemaakt vaak niet na warden gekomen daarom staat er op de site ook een kopje sexzoekertjes. Als je wat wilt plaatsen in sexzoekertjes moet je je registreren dit om de fakers zoveel mogelijk buiten te sluiten.

  • marietjes@yahoo.com

    hoi,

    Wat zijn de openingstijden? Wij willen zondagmiddag/avond gaan. Wie wil ons daar rondleiden? (:P)

    Ben je nieuwsgierig? Op veel…sites zijn we als zuidholland te vinden.

  • Mieke en Sjors

    Hoi, ik, Sjors, kom wel eens bij Bowika en het is inderdaad een nette bios. De bezoekers zijn vooral, op momenten dat ik er ben geweest, bi mannen en de sfeer is ook altijd erg ontspannen. Stellen komen onaangekondigd en in de regel rond 21 uur, op elke willekeurige dag. Via de twitter pagina van Bowika word je door de twee toppers, Bonita en Willem, op de hoogte gesteld of er een stel de bios is binnengegaan.

    Overigens wil Mieke onder geen beding er naar toe, voor haar is dat echt een stap te ver nog. Zij heeft meer op met sauna's, recreatieplassen of gewoon bij iemand in de woon/slaap/hotelkamer of caravan :)

  • biman

    Was een leuke zaak. Er zijn vaak praters achter de balie, daardoor wordt de drempel groter om naar binnen te gaan. Er hangen ook camera's i.v.m. privacy hou ik hier niet van. Toilet ranzig. Uitbaters zijn verder vriendelijk.

  • gelegenheidsstelletje

    Kwamen er een aantal keer, geile avonden beleefd. Veel oude mannen 50+. Niet echt hygiënisch en maar 1 zaal. Komen nu af en toe in Hengelo, erg schoon en klantvriendelijk.

  • stelh2000

    Hallo,

    Wij zijn er ook wel eens geweest.

    Vinden het alleen niet prettig dat via Twitter wordt gemeld als er een stel naar binnen gaat.

    Zo kan er niet spontaan gebeuren, mannen zijn niet erg maar teveel voor mijn vrouw wel.

    Maar ga zelf een keer kijken dat is het beste

    Groeten

    Stelh2000

  • leuke man

    Zin om een keer af te spreken stelh2000, omgeving Enschede met een leuke m ?

  • LekkerToch1

    Zijn er ook keer geweest. De eigenaars zijn lieverds, niks mis mee.

    Over de hygiëne ook niks te klagen . Idd beetje irritant dat half enschede langs komt, om te babbelen. Toen wij er waren, waren er nog al wat mannetjes die dachten dat ze alles mogen. Mijn vriendin was daar niet van gediend . Verder was het wel leuk

  • edst1974@gmail.com

    Hengelo? Hoe heet die bios? Is het daar leuk voor stellen? Of is daar ook een behoorlijk Mannen overschot?